Nacompetitie topamateurs 2017/18

JMD

Well-known member
Klopt. Na de thuiswedstrijd tegen Lisse was ik er van overtuigd dat dat onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen was geweest. En vanavond zijn we er weer...

Ergens een speelronde of 2 voor het eind ook, toen postte je iets als: 'FC Lisse moet tegen ons, dus die gaan zo door'...

SteDoCo op 0-3, dus ook deze divisieploeg degradeert.
 

Unnekuukse

Active member
Ergens een speelronde of 2 voor het eind ook, toen postte je iets als: 'FC Lisse moet tegen ons, dus die gaan zo door'...

Niet letterlijk zo geschreven, maar het klopt dat na 10 wedstrijden op rij zonder zege het vertrouwen in een goede afloop niet erg groot was.
 

JMD

Well-known member
Niet letterlijk zo geschreven, maar het klopt dat na 10 wedstrijden op rij zonder zege het vertrouwen in een goede afloop niet erg groot was.

Enige probleem was dat Lisse in 17 duels 2x gewonnen had en dus aan een net zo slechte serie bezig was...



Hoek en SteDoco worden 3e divisionist.
 

de waan

Well-known member
En Flevo Boys is de eerste promovendus naar de hoofdklasse via de nacompetitie. Dik gewonnen van Brielle.

En de achtste en laatste hoofdklasseherkanser is ook gedegradeerd. Huizen kreeg een pak op de broek van XerxesDZB: 4-0.
 

de waan

Well-known member
De supporters van VV Groningen schijnen zich op dit moment te misdragen bij DETO. Wedstrijd gestaakt.

Was daar niet al eerder wat om te doen?
 

JMD

Well-known member
De supporters van VV Groningen schijnen zich op dit moment te misdragen bij DETO. Wedstrijd gestaakt.

Ligt het aan mij of is er dit seizoen in de nacompetitie en de laatste fase van de competitie erg veel van die 'ongeregeldheden'...
 

de waan

Well-known member
Schijnt weer iets met "fans" van FC Groningen en FC Twente te maken te hebben. Je gelooft het niet.
 

Abubakari

Well-known member
De supporters van VV Groningen schijnen zich op dit moment te misdragen bij DETO. Wedstrijd gestaakt.

Was daar niet al eerder wat om te doen?

De supporters van FC Groningen dus. Niet die van VV Groningen. Ik zie de zeventiger met zijn eeuwige sigaar en die paar spelersmoeders en vaders die normaal mee gaan naar uitwedstrijden niet zo snel de confrontatie met Twente supporters zoeken.

2-0 verloren trouwens, volgend jaar dus gewoon daar waar VVG met deze ploeg het best tot zijn recht komt, in 1E. Beter dan (vrees ik) tekort komen in de Hoofdklasse en weer in de winterstop maar 3 punten hebben.
 

de waan

Well-known member
De supporters van FC Groningen dus. Niet die van VV Groningen. Ik zie de zeventiger met zijn eeuwige sigaar en die paar spelersmoeders en vaders die normaal mee gaan naar uitwedstrijden niet zo snel de confrontatie met Twente supporters zoeken.

Zie ook mijn latere aanvulling.
 

Abubakari

Well-known member
VVG miste vorige twee penalty's, vanmiddag misten ze bij 0-0 in de 77' minuut weer een penalty. Ze speelden toen al met 10 man na de tweede gele kaart van Erik Lourens. Begin was voor DETO, daarna was VVG beter. Gemiste kans op de finale dus.
Mijn bron is overigens de DETO twitter, ik was vanmiddag niet bij DETO-VVG.

Zie ook mijn latere aanvulling.

Ja had ik gezien, zie dit maar als mijn aanvulling daarop.
 
Bovenaan