NAC Selectie 2016/2017

zwammy

Well-known member
Mulder heeft getekend. Vanmiddag ook waarschijnlijk een deal met Lazic, komt van de Graafschap over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik las dat NAC nog bezig is met een talent van Man City. Die club wacht altijd erg lang met waar talenten te plaatsen, dus dat zal niet snel rond komen verwacht ik.
 

zwammy

Well-known member
Dat vond ik in de play-offs tegen ons de beste speler.

Die kan ook wel echt goed worden, is pas 18. Nou ja, Nigeriaans 18 maar vooruit. Man City wilde hem ergens anders heen sturen maar hij heeft echt flink zijn best gedaan om te mogen blijven. Is aan de ene kant wel mooi om te horen maar aan de andere kant, als er een andere club kwam had hij natuurlijk niets te vertellen.
 

zwammy

Well-known member
Wanneer Stam het conflict met Luik heeft opgelost wil Maaskant hem hebben als middenvelder.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is ook alweer een tijd geleden dat hij op het middenveld heeft gespeeld.

Wel mooi dat je dat talent van City erbij houdt. Hij zal ongetwijfeld eerder 21 zijn dan 18, maar dat maakt toch geen fuck uit als je hem huurt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Als ik het zo lees dan zou het bijna een schande zijn als NAC niet direct terugkeert naar het hoogste niveau.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Begint erop te lijken dat NAC voor aankomend seizoen een betere selectie heeft dan afgelopen seizoen. Promotie lijkt me nu al zo goed als zeker.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Relevante vraag, je hebt een spits nodig die ze op eerste divisie niveau makkelijk in het mandje legt.
 

Joost

Well-known member
Relevante vraag, je hebt een spits nodig die ze op eerste divisie niveau makkelijk in het mandje legt.

Als je genoeg voetballende kwaliteiten hebt ?n een gretige spelersgroep dan is zelfs dat ook niet nodig.

De JL is onvoorspelbaar maar als NAC lekker begint en een mooie serie kan maken dan lijkt het me geen enkel probleem om kampioen te worden.
 

zwammy

Well-known member
Kan een streep door, vraagt te veel.

Seuntjes in de spits. Voor de toto moet dat geen probleem zijn.
 
Bovenaan