NAC Selectie 2016/2017

zwammy

Well-known member
De selectie van komen seizoen

rugnummer


Jelle ten Rouwelaar 1
Andries Noppert 16
Sven van der Maaten 24


VERDEDIGERS


Kenny van der Weg
Aleksandar Damcevski
Jesse van Bezooijen
Michael Dingsdag
Luis Pedro da Silva Ferreira
Bart Meijers
Dustley Mulder


MIDDENVELDERS


Joey Suk
Uros Matic
Joeri de Kamps
Divine Naah
Kevin Brands
Grad Damen


AANVALLERS


Mats Seuntjens
Brandon Robinson
Hakim Borahsasar
Elson Hooi
Danny Verbeek

Dikgedrukt de vermoedelijke opstelling. Je zou met deze spelers toch weinig moeite moeten hebben met de Ossen, Telstarren en Helmonden van deze competitie.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Voor de Jupiler League is dat geen verkeerde selectie. Daarmee moet je in principe meedoen om het kampioenschap. Echter Seuntjens kan toch niet opeens de spits zijn die het moet gaan flikken? Dat vind ik echt een speler van niks.
 

zwammy

Well-known member
Voor de Jupiler League is dat geen verkeerde selectie. Daarmee moet je in principe meedoen om het kampioenschap. Echter Seuntjens kan toch niet opeens de spits zijn die het moet gaan flikken? Dat vind ik echt een speler van niks.

Ik vermoed eerlijk gezegd dat ze nog wel voor de spits gaat en dat Seuntjes zakt naar het middenveld. Het blijkt echt een heel groot talent te zijn, ik heb het ook nog niet gezien maar ze zijn lyrisch over hem. Ik zou ook nog liever kiezen voor Brands in de spits dan.
 

zwammy

Well-known member
Komen Lazic van de Graafschap en indien nodig Stam nog bij, dan is die ook compleet.

Ik weet niet hoe Dingsdag en Mulder zijn teruggekomen maar die zijn normaal gesproken toch wel goed genoeg voor de Jupiler lijkt me.
 

SanMark.

Well-known member
De selectie van komen seizoen

rugnummer


Jelle ten Rouwelaar 1
Andries Noppert 16
Sven van der Maaten 24


VERDEDIGERS


Kenny van der Weg
Aleksandar Damcevski
Jesse van Bezooijen
Michael Dingsdag
Luis Pedro da Silva Ferreira
Bart Meijers
Dustley Mulder


MIDDENVELDERS


Joey Suk
Uros Matic
Joeri de Kamps
Divine Naah
Kevin Brands
Grad Damen


AANVALLERS


Mats Seuntjens
Brandon Robinson
Hakim Borahsasar
Elson Hooi
Danny Verbeek

Dikgedrukt de vermoedelijke opstelling. Je zou met deze spelers toch weinig moeite moeten hebben met de Ossen, Telstarren en Helmonden van deze competitie.

Krijgen alleen de keepers een rugnummer ?
 

Pascallovic

Well-known member
Ik moet het nog maar zien hoor. Erg weinig doelpunten zitten ertussen. Dat gaat een probleem worden. Nu hopen dat Brands en Verbeek het gaan doen. De rest gaan er geen 5 maken.
 

zwammy

Well-known member
Krijgen alleen de keepers een rugnummer ?

Nee, rugnummers had ik weggehaald. Staan op bsiderats.nl

Ik moet het nog maar zien hoor. Erg weinig doelpunten zitten ertussen. Dat gaat een probleem worden. Nu hopen dat Brands en Verbeek het gaan doen. De rest gaan er geen 5 maken.

Je weet niet hoe ze spelen een divisie lager. Je weet van Brands en Verbeek dat ze dat kunnen maar de rest is afwachten.
 

Pascallovic

Well-known member
Je weet niet hoe ze spelen een divisie lager. Je weet van Brands en Verbeek dat ze dat kunnen maar de rest is afwachten.
Ik ben gewoon totaal geen fan van Hooi. Dat is naar mijn mening een mindere versie van Lukoki. Ik zou hem altijd laten lopen want er komt toch niks uit.
 

zwammy

Well-known member
Ik vind het ook geen geweldenaar, maar we staan wel een divisie lager te ballen dus daar moet hij toch wel mee kunnen draaien lijkt me. Kan ook zijn dat die Borasasar aan de zijkant komt, volgens mij is Maaskant wel tevreden over hem.
 

De Groene Scout

Well-known member
Stam is afgerond, hij tekent een meerjarig contract bij NAC. Mocht NAC niet promoveren komend seizoen, dan mag hij toch transfervrij vertrekken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dingsdag, De Kamps, Seuntjes, Vd Weg, Ten Rouwelaar, Suk....

Lekker stelletje rouwdouwers hebben jullie Zwammy ;)
 

zwammy

Well-known member
De spits is bijna binnen :duim:

Ze willen damvescki niet helaas. Maar we gaan nog wat andere bitterballen die kant op gooien.
 

zwammy

Well-known member
Nog steeds aan het onderhandelen en................................................................................ Cas Peters is weer weg uit Portugal, maar NAC wil hem niet meer hebben.
 

zwammy

Well-known member
Contract met Damcevski is ontbonden. Verder richt NAC zijn vizier naar Veerman, ook Segova is nog in beeld
 
Bovenaan