NAC Selectie 2016/2017

zwammy

Well-known member
Weg:

Tighadouini, Matic, De Kamps, Falkenburg, Sarpong, Seuntjens, de Zeeuw, Naah, Babos, de Roover, Drost, Amieux.

Onbekend:



Blijven:

Jelle, Hooi, vd Weg,
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Ik zou Hooi op zijn minst bij onbekend zetten. Die heeft al aangegeven absoluut geen heil te zien in een samenwerking met Maaskant.
 

Batigoal

Well-known member
Volgende Jupiler League-topper: Kevin Brands heeft bij NAC getekend. Scoorde afgelopen seizoen maar liefst 22 keer voor FC Volendam. Dat zijn geen verkeerde eerste aankopen voor NAC.
 

zwammy

Well-known member
Amieux is naar Red Star en Swerts naar Notts County. Marcellis gaat naar 1 van de 3 promovenda en Falkenburg is ook zeker weg. Adje is naar de zandbak, geld harken.
 

zwammy

Well-known member
Volgens mij heeft Vitesse een doorverkooppercentage bedwongen. Maar daar zullen de Arnhemmers hier op het forum misschien meer van weten. NAC houdt wel wat over.
 

zwammy

Well-known member
Eerste wedstrijd is vandaag gespeeld, dit was de opstelling

Ten Rouwelaar, Van Bezooijen, Pedro, Dingsdag, Van der Weg, Suk, De Kamps, Seuntjens, Brands, Hooi, Borahsasar.

0-13 tegen Hoeven. Borahsasar maakte er 5.
 

inhethoekje

Active member
Kleedt die ten Rouwelaar zich weleens om zwammy, die gast speelt werkelijk alles, ik verdenk hem ervan dat hij 24/7 in zijn keeperstenue rondloopt.
 
Bovenaan