NAC Selectie 2016/2017

Max

Administrator
Forumleiding
Zou dom zijn van SC Heerenveen als ze hun pinchitter met zoveel rendement verhuren. Anderzijds zullen ze niet voor niets en Zahovic en Te Vrede er nog bij hebben gehaald.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zahovic is meer voor de vleugels en 10. Veerman heeft gezegd dat hij voor zijn kans wil gaan en niet weg wil.

Van Amersfoort naar NAC, dat zou ik wel zien zitten. Verhuur dan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In de vertegenwoordigende elftallen scoort Van Amersfoort wel. Zou best een aardige optie zijn voor NAC denk ik. Wel minder mooi dan Veerman natuurlijk die de ballen er op zeker in zou pissen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mwoah.. Ik ben wel geschrokken van Veerman in de voorbereiding.
 

zwammy

Well-known member
Wordt ook ontkracht door Heerenveen nu. Segovia is al rond met NAC, alleen wil ST. Polten eerst een vervanger.
 

Unregistere

Well-known member
De vervanger die ze hebben gestrikt is waarschijnlijk veel beter. Sjoerd Ars naar NAC. Dat is een garantie voor 15 goals. Als NAC een beetje lekker gaat voetballen, sluit ik ook niet uit dat hij er 20 of meer maakt.
 

fr-keff

Active member
Pfff... Zuur voor hem. Speel je eindelijk in de Eredivisie ziet NEC ineens niks meer in je. Kun je weer opnieuw beginnen.
 

JFK

Well-known member
De vervanger die ze hebben gestrikt is waarschijnlijk veel beter. Sjoerd Ars naar NAC. Dat is een garantie voor 15 goals. Als NAC een beetje lekker gaat voetballen, sluit ik ook niet uit dat hij er 20 of meer maakt.

Als, ja als NAC lekker gaat voetballen.
 

gevegt

Well-known member
Er was net een leuk interview op LdL met Ars. NEC wilde hem een paar weken geleden nog niet laten gaan, maar ze willen nu een andere speelstijl spelen en mocht vertrekken. Daardoor is hij een paar lucratieve aanbiedingen misgelopen, maar heeft er veel zin in om er bij NAC 20 in te schoppen.
 

Batigoal

Well-known member
Op de valreep nog Kevin van Diermen en Enes Unal aan de selectie toegevoegd. Kampioenschap lijkt me nu wel binnen zeker?
 
Bovenaan