G
Gast
Guest
Dat klopt is een xperia e1Da's een Sony toch?
Verstuurd vanaf mijn D2005 met Tapatalk
Dat klopt is een xperia e1Da's een Sony toch?
Die andere is mijn tabletHij heeft er meerdere.
En daar komt NAC na 5 jaar ook eens achter?
Ja het is ook niet moeilijk als de KNVB de topploegen geld toe steektNee daar zijn ze al een tijd achter, alleen is er geen geld om de situatie te veranderen.
Ja het is ook niet moeilijk als de KNVB de topploegen geld toe steekt
Cijfers kan ik niet voorleggen. Maar het is duidelijk dat de kleinere ploegen uitgeschakeld worden en de grote alles kunnenLaat ons de cijfers ook even zien dan
Ja, dat zal het wel zijn.:duim:Cijfers kan ik niet voorleggen. Maar het is duidelijk dat de kleinere ploegen uitgeschakeld worden en de grote alles kunnen
Verstuurd vanaf mijn P00A met Tapatalk
Cijfers kan ik niet voorleggen. Maar het is duidelijk dat de kleinere ploegen uitgeschakeld worden en de grote alles kunnen
Nee daar zijn ze al een tijd achter, alleen is er geen geld om de situatie te veranderen.
Leuk, weer eens een PSV'er erbij op dit forum.Cijfers kan ik niet voorleggen. Maar het is duidelijk dat de kleinere ploegen uitgeschakeld worden en de grote alles kunnen
Misschien moet NAC een crowdfunding actie starten om het uitvak te kunnen verbeteren?
Het uitvak: voor en door de uitsupporters betaald! ;-)
NAC Feyenoord uitverkocht binnen 30 minuten. Maar eens kijken of we niet een groter stadion moeten gaan regelen.