Bizar. Voor het aangeven dat het een pingel was. Zonder 1 onvertogen scheldwoord. Lachwekkende bedoeling.
Als dat het criterium is, was jij hier al jaren geleden weggestuurd.Als je als zo'n mongool langs de kant loopt te schreeuwen mag je gewoon weggestuurd worden.
Dat kun je ook op een normale manier uiten. Daarbij ligt hij als recidivist natuurlijk onder een vergrootglas.
:duim:Mwah, laten we net doen of het schandalig gedrag is wat Vreven doet. Verbeek die iedereen voor idioot uitmaakt is zo heerlijk nostalgisch. Maakt niet uit, 6 punten tegen Feyenoord. Laat het standbeeld maar komen!
Mwah, laten we net doen of het schandalig gedrag is wat Vreven doet. Verbeek die iedereen voor idioot uitmaakt is zo heerlijk nostalgisch. Maakt niet uit, 6 punten tegen Feyenoord. Laat het standbeeld maar komen!
En terecht.
Dat is aardig strijdig met je vorige reactie.
Als je als zo'n mongool langs de kant loopt te schreeuwen mag je gewoon weggestuurd worden.
Wel met die.
Maar niet met deze.
Je draait als een Pechtholdje.
Net als D66.Lol, ik geef hier gewoon toe dat ik in eerste instantie ongelijk had. Ik voel mij niet te groot om mijn ongelijk toe te geven.
Net als D66.
Ik win.
Zit er iemand anders op jou account ?
Beetje kinderachtig.
Verbeek is ook gewoon een dorpsgek, dat er wat mensen van een praatprogramma hem zo geweldig vinden doet daar verder niets aan af.Mwah, laten we net doen of het schandalig gedrag is wat Vreven doet. Verbeek die iedereen voor idioot uitmaakt is zo heerlijk nostalgisch. Maakt niet uit, 6 punten tegen Feyenoord. Laat het standbeeld maar komen!
Ben je nog altijd dronken van geluk na de overwinning van je clubje op HSV vorige week?Laat je niet gek maken door Maasveld, die schijt nu al in de broek dat Roda van jullie verliest.
Je bent als trainer gewoon het eerste voorbeeld. Gedraag je daar dan ook naar. En als hij het bij zijn eerste reactie had gelaten dan was hij ook niet weggestuurd maar nu blijft hij als een dolle schreeuwen. Logisch dat hij weg moet.
3 wedstrijden is wat overdreven maar het zullen er wel 2 zijn geweest met nog 1 voorwaardelijk die hij nog had staan.
Persoonlijk ben ik niet altijd voor straffen na een wedstrijd als je al bent weggestuurd. In sommige gevallen is dat al straf genoeg en dat vond ik hier ook wel ( ik weet dat dit strijdig is met mijn vorige reactie)
Verbeek is ook gewoon een dorpsgek, dat er wat mensen van een praatprogramma hem zo geweldig vinden doet daar verder niets aan af.
Niks mis met een beetje fanatisme. Als het de trainer van Atletico, Liverpool, City, United of Chelsea is er niets aan de hand. Maar als van NAC is het opeens een voorbeeldfunctie.
https://www.youtube.com/watch?v=iqibKoYBtOg