NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Bizar. Voor het aangeven dat het een pingel was. Zonder 1 onvertogen scheldwoord. Lachwekkende bedoeling.
 

zwammy

Well-known member
Hij heeft gewoon gelijk, worden genaaid en mag daar iets van vinden. Hoe is het mogelijk. Inderdaad schandalig, 3 wedstrijden
 

Maasveld

Well-known member
Dat kun je ook op een normale manier uiten. Daarbij ligt hij als recidivist natuurlijk onder een vergrootglas.
 

zwammy

Well-known member
Mwah, laten we net doen of het schandalig gedrag is wat Vreven doet. Verbeek die iedereen voor idioot uitmaakt is zo heerlijk nostalgisch. Maakt niet uit, 6 punten tegen Feyenoord. Laat het standbeeld maar komen!
 

gevegt

Well-known member
Mwah, laten we net doen of het schandalig gedrag is wat Vreven doet. Verbeek die iedereen voor idioot uitmaakt is zo heerlijk nostalgisch. Maakt niet uit, 6 punten tegen Feyenoord. Laat het standbeeld maar komen!
:duim:
 

gevegt

Well-known member
Laat je niet gek maken door Maasveld, die schijt nu al in de broek dat Roda van jullie verliest.
 

SanMark.

Well-known member
Mwah, laten we net doen of het schandalig gedrag is wat Vreven doet. Verbeek die iedereen voor idioot uitmaakt is zo heerlijk nostalgisch. Maakt niet uit, 6 punten tegen Feyenoord. Laat het standbeeld maar komen!

Je bent als trainer gewoon het eerste voorbeeld. Gedraag je daar dan ook naar. En als hij het bij zijn eerste reactie had gelaten dan was hij ook niet weggestuurd maar nu blijft hij als een dolle schreeuwen. Logisch dat hij weg moet.

3 wedstrijden is wat overdreven maar het zullen er wel 2 zijn geweest met nog 1 voorwaardelijk die hij nog had staan.

Persoonlijk ben ik niet altijd voor straffen na een wedstrijd als je al bent weggestuurd. In sommige gevallen is dat al straf genoeg en dat vond ik hier ook wel ( ik weet dat dit strijdig is met mijn vorige reactie)
 

Maasveld

Well-known member
Mwah, laten we net doen of het schandalig gedrag is wat Vreven doet. Verbeek die iedereen voor idioot uitmaakt is zo heerlijk nostalgisch. Maakt niet uit, 6 punten tegen Feyenoord. Laat het standbeeld maar komen!
Verbeek is ook gewoon een dorpsgek, dat er wat mensen van een praatprogramma hem zo geweldig vinden doet daar verder niets aan af.
Laat je niet gek maken door Maasveld, die schijt nu al in de broek dat Roda van jullie verliest.
Ben je nog altijd dronken van geluk na de overwinning van je clubje op HSV vorige week?
 

zwammy

Well-known member
Je bent als trainer gewoon het eerste voorbeeld. Gedraag je daar dan ook naar. En als hij het bij zijn eerste reactie had gelaten dan was hij ook niet weggestuurd maar nu blijft hij als een dolle schreeuwen. Logisch dat hij weg moet.

3 wedstrijden is wat overdreven maar het zullen er wel 2 zijn geweest met nog 1 voorwaardelijk die hij nog had staan.

Persoonlijk ben ik niet altijd voor straffen na een wedstrijd als je al bent weggestuurd. In sommige gevallen is dat al straf genoeg en dat vond ik hier ook wel ( ik weet dat dit strijdig is met mijn vorige reactie)

Niks mis met een beetje fanatisme. Als het de trainer van Atletico, Liverpool, City, United of Chelsea is er niets aan de hand. Maar als van NAC is het opeens een voorbeeldfunctie.
https://www.youtube.com/watch?v=iqibKoYBtOg


Verbeek is ook gewoon een dorpsgek, dat er wat mensen van een praatprogramma hem zo geweldig vinden doet daar verder niets aan af.

Vreemd dat de ene al 3x een schorsing heeft gehad en de andere nog niet.

Maar goed, Vreven verdient een standbeeld!
 

SanMark.

Well-known member
Niks mis met een beetje fanatisme. Als het de trainer van Atletico, Liverpool, City, United of Chelsea is er niets aan de hand. Maar als van NAC is het opeens een voorbeeldfunctie.
https://www.youtube.com/watch?v=iqibKoYBtOg


Met fanatisme is niets aan de hand, en ja ik kan ook wel genieten van een Simeone , maar als ik Klopp net terug zie in de 93ste minuut op 2-0 voorsprong dat hij helemaal doordraait omdat hij geen strafschop krijgt, mag je zo'n iemand ook wel gelijk even een paar wedstrijden verwijderen. Dan spoor je simpelweg niet.
 
Bovenaan