NAC Nieuws topic

Maasveld

Well-known member
Schalk ook? Want die bedoelde ik natuurlijk. Beetje hetzelfde geval, al zie ik Dessers wel iets verder komen. Had dus makkelijk nog een jaartje kunnen rijpen hoor.

Zou je dat kunnen toelichten? Buiten dat ze beide bij NAC hebben gespeeld zie ik namelijk geen enkele gelijkenis tussen die 2. Met dat laatste ben ik het overigens wel eens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schalk ook? Want die bedoelde ik natuurlijk. Beetje hetzelfde geval, al zie ik Dessers wel iets verder komen. Had dus makkelijk nog een jaartje kunnen rijpen hoor.

De vergelijking met Schalk slaat nergens op. We hebben het over een veelscorende spits in de Jupiler League. In die zin heeft Dessers meer gemeen met Dost, Janssen en Huntelaar. Is het de vraag of het een Van der Laan, Ars etc. wordt of dus een Dost, Janssen of Huntelaar die wel het niveau aan kan. Of iets er tussenin natuurlijk. Hem gelijk afschrijven vind ik nergens op slaan.
 

zwammy

Well-known member
Absoluut niet. Hij komt net kijken, een jaartje Eredivisie spelen bij NAC en dan hogerop. Zo gek toch niet?

Schalk was een lokale volksheld die niet verder kwam als de bank en opgehemeld (ja, ook door mij) omdat hij 2x scoorde tegen Olympiakos. En nu onderin Schotland balt.

Dessers is iemand die niet doorbrak bij Lokeren wat op dat moment Europees voetbal speelde en met heel veel geluk en een constructie naar NAC kwam en eigenlijk al te goed was voor Jupiler League en er samen met Garcia en Brondeel voor heeft gezorgd dat NAC terug is. Hij had zeker kunnen blijven maar dat komt vooral omdat er bij NAC nu een redelijk stabiele staf staat die waarschijnlijk een goed eredivisiewaardig elftal op de been kan zetten. Maar Utrecht kan hij wel aan hoor.
 

Jozsef

New member
Zou je dat kunnen toelichten? Buiten dat ze beide bij NAC hebben gespeeld zie ik namelijk geen enkele gelijkenis tussen die 2. Met dat laatste ben ik het overigens wel eens.

Ik vergeleek ze toch ook nergens voetbaltechnisch en kwalitatief met elkaar?
 

Maasveld

Well-known member
Dat is wel heel summier en zegt niets over het verdere verloop van zijn carriere. Dessers gaat als absolute held een flinke stap omhoog na een weergaloze play-offs. Schalk daarentegen was bij NAC al op een zijspoor beland en ging een flinke stap omlaag naar Jong PSV. Het is een beetje Dirk Kuijt met Mike Obiku vergelijken.
 

zwammy

Well-known member
Ja, Celtic is natuurlijk alleen groot van naam. Maar Dessers zal inderdaad niet veel verder als een Southampton, Villareal of Torino komen als ie dat al haalt.
 

zwammy

Well-known member
En een nieuwe biersponsor..... Amstel. Ik ben er niet heel blij mee maar goed, zal een bult geld opleveren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hele verbetering. Maar ik geloof dat de Brabanders resistent zijn tegen het hoofdpijn deeltje in Bavaria.
 

zwammy

Well-known member
Was Bavaria toch? Zullen die Brabo's niet blij mee zijn lijkt me.

Bavaria is Oost Brabant, waren ze bij NAC ook niet blij mee. Maar goed, het enige normale Nederlandse bier is HJ of Alfa dus dan houdt het nogal snel op met de keuzes.

Amstel betaalt dan beter dan Bavaria.

Jep, en gezien de belangrijkheid van de deal zal het ook een flink verschil zijn geweest wat Amstel gaat betalen. Biersponsering bij NAC is natuurlijk wel iets.
 

zwammy

Well-known member
En we liggen op schema voor het record seizoenkaarten, zelfde als 6 jaar geleden alleen 2 maanden eerder. B-side en vak G zijn al uitverkocht. Eretribune mog enkele tientallen. Nu 13500
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heeft PI-AIR vandaag bij NAC 2 zijn rentree gemaakt of loopt er een andere Van Hooijdonk bij jullie rond?
 
Bovenaan