MSC

Arjen

Member
De selecties zijn rond. 23 man voor zondag 1 en 22 man voor zaterdag 1. Ik ben zeer benieuwd waarin de afvallers terecht gaan komen.
Iemand een idee hoe ze dit kunnen oplossen?
 

Arjen

Member
Hebben ze geen tweede elftallen dan?
Uiteraard wel, echter speelt het 2e van de zondag res. 4e klasse dus daar zal de ambitie van de spelers niet liggen.
Het 2e van de zaterdag speelt volgens mij zelfs res. 5e of 6e klasse en is daarmee dus puur recreatief.
Daarbij weet ik dat aan nieuwe, jonge, spelers beloften zijn gedaan zoals een minimaal aantal wedstrijden in zondag 1.
 

de waan

Well-known member
Of iedere midweek een oefenwedstrijd voor de spelers van zaterdag 1 en zondag 1 die niet in actie zijn gekomen.

Denken in oplossingen.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, dan is het inderdaad wel verstandig om midweeks te oefenen. Volgens mij zijn er best veel clubs die zoiets wel zien zitten, dus zou moeten lukken.
 

SanMark.

Well-known member
Een nieuwe speler voor MSC.

MSC versterkt zich met de 27-jarige Richard Baharila. De rechtsbenige verdediger/middenvelder speelt sinds 2011 voor Baronie Breda, de huidige koploper in de zondag Hoofdklasse B. Daarvoor speelde hij onder meer bij FC Emmen, HHC Hardenberg, Willem II en Helmond Sport.

Hij is verhuisd of MSC gaat hem een uitstekend salaris betalen.
 

bqandy

Well-known member
Trainer Jan Derk Brandsma is terug bij MSC. Wel zonder zijn maatje Leo Blom.
Brandsma gaat onder meer het beloftenteam trainen. Dus niet het eerste.
De beloften spelen in een regiocup op maandag en vrijdagavond met clubs als Alcides, Achilles 1894, Be Quick 1887, Hoogeveen. Emmen, SWZ Sneek en SVBO. Dat zijn niet echt tweede elftallen, maar meer de nummers 12 tot en met 22 van de clubs en eventueel jeugd.
 

Arjen

Member
Trainer Jan Derk Brandsma is terug bij MSC. Wel zonder zijn maatje Leo Blom.
Brandsma gaat onder meer het beloftenteam trainen. Dus niet het eerste......
Kwestie van tijd denk ik nu Zandink heeft aangegeven te stoppen aan het eind van dit seizoen.



Verstuurd vanaf mijn FRD-L09 met Tapatalk
 

Mug

Member
Wanneer MSC terug valt naar de eerste klasse is de noodzaak voor weekendvoetbal ook niet meer aanwezig .Het hele noorden is volgend seizoen haast niet meer aanwezig in de hoofdklasse, wat een armoede. Of is het gezond verstand?
 

SanMark.

Well-known member
Wanneer MSC terug valt naar de eerste klasse is de noodzaak voor weekendvoetbal ook niet meer aanwezig .Het hele noorden is volgend seizoen haast niet meer aanwezig in de hoofdklasse, wat een armoede. Of is het gezond verstand?
Het geld is op of het word wat anders besteed.

Maar ik vermoed voornamelijk op, want bv bij Alcides zijn die tonnen per jaar die tot een jaar of 3 terug in de selectie werden gepompt niet in de jeugdopleiding gaan zitten.
 

noordooster

Well-known member
Wanneer MSC terug valt naar de eerste klasse is de noodzaak voor weekendvoetbal ook niet meer aanwezig .Het hele noorden is volgend seizoen haast niet meer aanwezig in de hoofdklasse, wat een armoede. Of is het gezond verstand?

Die noodzaak is er nooit geweest. Maar misschien dat Jonkers zich er bij een degradatie wat minder druk om maakt.

Je bent wel erg somber wat betreft de hoofdklassers. Op zondag degradeert VOC waarschijnlijk . En het zal echt niet zo zijn, dat daarnaast ook MSC, Alcides, Emmen en Be Quick degraderen. Wel is er volop kans dat Hoogeveen een klasse hoger gaat spelen.
Op zaterdag zie ik HZVV, ACV , Genemuiden , Fleveo Boys en Staphorst niet direct degraderen.
Buitenpost misschien wel. Maar ook volop kans, dat er vanuit de eerste klasse weer wat bij komt.
 

SanMark.

Well-known member
Nu vind ik Genemuiden en FB niet echt bij het noorden horen, zelfs Staphorst zou je vraagtekens over kunnen zetten.

En als je Genemuiden en FB meeneemt waarom dan de Zwolsche teams niet ?
 

noordooster

Well-known member
Nu vind ik Genemuiden en FB niet echt bij het noorden horen, zelfs Staphorst zou je vraagtekens over kunnen zetten.

En als je Genemuiden en FB meeneemt waarom dan de Zwolsche teams niet ?

Omdat Genemuiden, Flevo Boys en Staphorst ( en trouwens ook Urk ) onder district NOORD vallen en teams uit Zwolle niet
 
Bovenaan