MSC

Arjen

Member
Haha, dat maakt het nog grappiger.

Ik kan mij - vanaf een afstand - niet aan de indruk onttrekken dat ze de rest van de vereniging bij MSC een beetje uit het oog verloren zijn. Werk aan de winkel dus. En keuzes maken.

Komt wel goed daar maar er moet wel ff een bezem door.

Ik heb overigens uit zeer betrouwbare bron dat zelfs verstokte MSC'ers liever in het clubhuis van Alcides zitten dan in de MSC-kantine.
 

de waan

Well-known member
Oei. dat lijkt me pas echt een serieus probleem. Al is het bij Alcides ook wel erg gezellig natuurlijk.
 

noordooster

Well-known member
Komt wel goed daar maar er moet wel ff een bezem door.

Ik heb overigens uit zeer betrouwbare bron dat zelfs verstokte MSC'ers liever in het clubhuis van Alcides zitten dan in de MSC-kantine.

Een bezem erdoor is makkelijk gezegd. Maar welke keuzes moeten er vervolgens gemaakt worden ?
Overigens kan ik me bij die kantines veel voorstellen.
Dat donkere hok van MSC met dat meubilair is bepaald niet uitnodigend.
 

SanMark.

Well-known member
Ik vind het wel wat hebben. beetje caf?-uitstraling. Niks mis mee.

Ja ik vind er ook niet zoveel verkeerd aan.

Alcides vind ik daarin tegen weer zo'n groot 'hok'. Maar dat is natuurlijk ook wel het gevolg dat je een wat grote kantine moet hebben om het publiek in de rust nog wat kwijt te kunnen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Neemt Arjen het over?

Verkeerde topic, die huppelt rond bij die andere club uit Meppel.
Zandink is nu overigens nog trainer bij een andere zondaghoofdklasser Sneek.
Of hij dus volgend jaar ook wel hoofdklasse traint is nog maar de vraag. MSC staat bij de onderste ploegen.
 

De Groene Scout

Well-known member
OK, die info mis ik dan natuurlijk.
Voorzitters met ambitie, dan denk ik doorgaans toch meer aan Magreb of Turiyemspor. Niet aan MSC
 

bqandy

Well-known member
OK, die info mis ik dan natuurlijk.
Voorzitters met ambitie, dan denk ik doorgaans toch meer aan Magreb of Turiyemspor. Niet aan MSC

Die vergelijking gaat enigszins scheef. Ik denk dat Jonkers in ieder geval het niveau zo op orde wil houden om minimaal top hoofdklasse te spelen.
 

SanMark.

Well-known member
Bestuurlijk hebben ze het in iedergeval weer aardig op de rit. Alle functies zijn volgens mij weer vervuld.
 

noordooster

Well-known member
De volgende stap zal wel zijn dat ze weer kijken of er in de regio Hoogeveen bij clubs als Elim, Hollandscheveld en Noordscheschut nog wat van hun gading zit.
Want het vertrek van Zomer en Fidom zal wel gecompenseerd moeten worden .
En als ze bovenin de hoofdklasse willen meedraaien , zoals Jonkers kennelijk wil, dan zullen ze helemaal de portemonnee moeten trekken.
Het lijkt me trouwens dat iemand als Zandink niet zou tekenen wanneer er niet bepaalde toezeggingen zijn gedaan op dat gebied.
Maar eerst moeten ze maar zorgen dat ze erin blijven. Dat wordt nog moeilijk genoeg.
 

noordooster

Well-known member
Overigens wordt er op de site van MSC ook nadrukkelijk gemeld dat ze doorgaan met prestatievoetbal op zondag.
Na het afhaken van clubs als Joure en Wolvega hebben ze ook bij MSC kennelijk de discussie gevoerd hoe ze verder moeten gaan.
Het blijft wel de vraag hoever ze bij MSC in de komende jaren kunnen en willen gaan met het halen van spelers van buitenaf.
Dit seizoen is men gestart met een prestatie elftal op zaterdag in de vijfde klasse.
Dat team staat momenteel derde achter Sleat en VENO . En promotie is dus lang niet zeker.
Ook daarom is het begrijpelijk dat ze niet helemaal overstappen naar de zaterdag.
 
Bovenaan