MSC

Arjen

Member
Het schijnt dat er nogal wat onvrede binnen de club was over het betalen van spelers die geen binding hadden met de club. ik was dan ook nogal verrast toen ik van iemand hoorde dat het budget weer rond was en dat men dus gewoon doorgaat. Het zal er wel op uitdraaien dat er weer jeugd gaat lopen omdat die weinig tot geen kans krijgen om op redelijk niveau bij hun cluppie te spelen. Het is immers ook nog geen gelopen koers met het kampioenschap van de zaterdag tak?
 

bqandy

Well-known member
Triest nieuws bij MSC. Eerste elftal leider Edwin van der Windt van MSC is op 52-jarige leeftijd overleden. Ook lid van verdienste en gouden spelddrager van de club.
 

noordooster

Well-known member
Deze man zag je inderdaad altijd rondlopen bij MSC.
Of het nou op zaterdagochtend was met de jeugd ( scheidsrechter bv ) of op zondagmiddag bij het eerste.
De keren dat ik daar was, liep hij er ook.
Nou was het natuurlijk ook iemand die je niet snel over het hoofd zag.
Ik kan me goed voorstellen dat ook MSC hem erg gaat missen.
 
G

Gast

Guest
MSC vist opnieuw in de regio Hoogeveen ?
Maar deze jongen heeft toch niet hoofdklasse-niveau ?

Speelt pas 1 seizoen in Zuidwolde, hiervoor bij DESZ. Hij kan behoorlijk goed voetballen maar mij lijkt hoofdklasse ook wat te hoog gegrepen. Ze zullen er toch een stuk of 20 nodig hebben in Meppel.
 

bqandy

Well-known member
Trainersduo Herman Scherpen en Bas Bijen de laan uit gestuurd om degradatie van MSC te voorkomen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat wordt een hectische zaterdag voor die twee. Eerst om 14.30 in Steenwijk spelen en dan om 19.30 in Sneek.

Gun het Brandsma overigens wel dat ze erinblijven. Heb goede herinneringen aan hem als trainer.
 

noordooster

Well-known member
Sturm und drang voetbal terug bij MSC. Oud trainers Blom en Brandsma maken het seizoen af.

http://www.mscmeppel.nl/algemeen-nieuws/brandsma-en-blom-stappen-tijdelijk-in-bij-msc/

Zo slecht staat MSC er toch niet voor ?
Het lijkt erop dat de spelers het vertrouwen in het huidige trainersduo heeft opgezegd.
Gezien wat er dit en het afgelopen seizoen allemaal aan spelers weggaat en wat er voor komend seizoen tot dusverre is aangetrokken, kun je je afvragen of MSC het komend seizoen wel iets te zoeken heeft in de hoofdklasse.
Of ze moeten opeens
 

Mug

Member
Nog een paar goede spelers erbij en MSC gaat volgend seizoen voor promotie. Zandink direct inruilen voor Brandsma en Blom . Succes gegarandeerd.
 

bqandy

Well-known member
Nog een paar goede spelers erbij en MSC gaat volgend seizoen voor promotie. Zandink direct inruilen voor Brandsma en Blom . Succes gegarandeerd.

Boute uitspraken Mug.
Eerst nog maar eens zien of MSC er in blijft. Het was hangen en wurgen zondag. En de versterkingen komen voornamelijk van Dieze West en waar staan die, juist roemloos laatste. Alhoewel ik wel denk dat een paar creatieve spelers uit die hoek een meerwaarde kunnen zijn. Als er verder maar een team staat.
 

Arjen

Member
Boute uitspraken Mug.
En de versterkingen komen voornamelijk van Dieze West en waar staan die, juist roemloos laatste. Alhoewel ik wel denk dat een paar creatieve spelers uit die hoek een meerwaarde kunnen zijn. Als er verder maar een team staat.

Nou, je hebt MSC zien spelen. Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen. Ik heb natuurlijk al het ??n en ander gehoord maar de echte kenner nog niet dus brand maar los.....!
 

bqandy

Well-known member
Nou, je hebt MSC zien spelen. Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen. Ik heb natuurlijk al het ??n en ander gehoord maar de echte kenner nog niet dus brand maar los.....!

Twee keer inmiddels. De eerste keer was wel prima, maar zondag niet.
Een paar spelers waren te individualistisch. Er stond dus geen echt team. Er wordt na de pauze een opdracht gegeven die niet wordt uitgevoerd. Er staat geen echte leider in het veld. Er was zondag ook weinig coaching naar elkaar. En de ouderwetse opportunistische power is er ook niet meer. Het moet dus van het voetbal komen, maar dat was zondag zeker na rust echt slecht. Maar ik zag wel een aanvallende actie om de vingers bij af te likken. Dus het zit er in potentie wel in. Maar het meeste stond ook al in het artikel over de wedstrijd.
 
Bovenaan