SanMark.
Well-known member
Andres Hoogeveen begon als teammanager van MSC in 2015-2016 .
Nou dan .
De meeste spelers die uit de buurt van Hoogeveen kwamen zaten er al dus voordat AH daar teammanager was.
Andres Hoogeveen begon als teammanager van MSC in 2015-2016 .
De selecties zijn rond. 23 man voor zondag 1 en 22 man voor zaterdag 1. Ik ben zeer benieuwd waarin de afvallers terecht gaan komen.
Iemand een idee hoe ze dit kunnen oplossen?
Uiteraard wel, echter speelt het 2e van de zondag res. 4e klasse dus daar zal de ambitie van de spelers niet liggen.Hebben ze geen tweede elftallen dan?
Het zal er dus op neerkomen dat een aantal spelers alleen maar oefenpotjes zal spelen.Of iedere midweek een oefenwedstrijd voor de spelers van zaterdag 1 en zondag 1 die niet in actie zijn gekomen.
Denken in oplossingen.
Kwestie van tijd denk ik nu Zandink heeft aangegeven te stoppen aan het eind van dit seizoen.Trainer Jan Derk Brandsma is terug bij MSC. Wel zonder zijn maatje Leo Blom.
Brandsma gaat onder meer het beloftenteam trainen. Dus niet het eerste......
Het geld is op of het word wat anders besteed.Wanneer MSC terug valt naar de eerste klasse is de noodzaak voor weekendvoetbal ook niet meer aanwezig .Het hele noorden is volgend seizoen haast niet meer aanwezig in de hoofdklasse, wat een armoede. Of is het gezond verstand?
Wanneer MSC terug valt naar de eerste klasse is de noodzaak voor weekendvoetbal ook niet meer aanwezig .Het hele noorden is volgend seizoen haast niet meer aanwezig in de hoofdklasse, wat een armoede. Of is het gezond verstand?
Nu vind ik Genemuiden en FB niet echt bij het noorden horen, zelfs Staphorst zou je vraagtekens over kunnen zetten.
En als je Genemuiden en FB meeneemt waarom dan de Zwolsche teams niet ?
Wanneer MSC terug valt naar de eerste klasse is de noodzaak voor weekendvoetbal ook niet meer aanwezig .