MSC

PES5

Administrator
Forumleiding
Nee, bewust of niet hands van de aanvallende partij wat een doelpunt oplevert wordt ten alle tijde afgekeurd. Nieuwe regel. Foei, PES5! Gezakt!

Daar was gister bij Feyenoord nog verrekte weinig van te zien dan. Jullie weten het zelf niet eens bij de KNVB. Stelletje amateurs.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Blijft angstig stil aan de kant van PES5. Zou hij nog steeds aan het zoeken zijn in de spelregels of is hij gewoon geen kerel om z'n ongelijk toe te geven?
 

SC Heerenveen

Well-known member
De KNVB doet je duidelijk geen goed. Je begint wartaal uit te slaan.
Hahahaha, grapjas.

Aanvallend hands is het alleen wanneer in de eerstvolgende actie gescoord kan worden. Als in de aanvalsfase aanvallend (indien niet strafbaar/onbewust) hands wordt gemaakt, is het doorspelen. Dat laatste was het geval bij Feyenoord.

En nu je mand maar weer in, want de enige die hier wartaal uit slaat ben je zelf.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hahahaha, grapjas.

Aanvallend hands is het alleen wanneer in de eerstvolgende actie gescoord kan worden. Als in de aanvalsfase aanvallend (indien niet strafbaar/onbewust) hands wordt gemaakt, is het doorspelen. Dat laatste was het geval bij Feyenoord.

En nu je mand maar weer in, want de enige die hier wartaal uit slaat ben je zelf.

En als er dus een overtreding heeft plaatsgevonden, dan wordt ie wel afgekeurd. (Ajax-Heerenveen)

Tenzij dit ineens weer geen héél duidelijke fout is van de scheidsrechter (Ajax-Utrecht)

De KNVB leidt politici ook op zeker. Alles recht lullen wat krom is.
 

SC Heerenveen

Well-known member
En als er dus een overtreding heeft plaatsgevonden, dan wordt ie wel afgekeurd. (Ajax-Heerenveen)

Tenzij dit ineens weer geen héél duidelijke fout is van de scheidsrechter (Ajax-Utrecht)

De KNVB leidt politici ook op zeker. Alles recht lullen wat krom is.

Een uitleg van wanneer de VAR in moet grijpen en waarvoor hij dat mag, zou voor jou duidelijk geen overbodige luxe zijn.
 

noordooster

Well-known member
Gaat misschien weer lastiger worden omdat ze zich nu ook uit de regiocup terugtrekken.

Per direct of aan het eind van het seizoen ?
In het eerste geval wordt het met 7 teams allemaal toch wat problematischer.

Overigens toen de regiocup startte was er veel publiciteit. De laatste tijd hoor en lees ik er weinig over. Ik heb dus ook geen idee, of de clubs tevreden zijn over de gang van zaken.
Het viel me op, dat geen van de deelnemers zich opgaf voor de O23 competitie die dit jaar start, dus ik neem aan, dat die regiocompetitie een vervolg krijgt.
Maar dus zonder MSC.

https://www.mscmeppel.nl/algemeen-nieuws/begeleidingscommissie-samenwerking-aan-de-slag/
Toen ik bij Alcides een wedstrijd bezocht, hoorde ik van een supporter, dat MSC zich helemaal terug getrokken had uit het overleg van de 3 Meppeler clubs.
Getuige dit artikel is dat niet het geval.
 

noordooster

Well-known member
Bij Alcides werd mij verteld, dat ze zich ook terug getrokken zouden hebben uit het overleg van de 3 clubs.
Dat blijkt niet zo te zijn, vandaar, dat ik het maar even vraag..
 

SanMark.

Well-known member
Ze hebben een 2 jaar terug overleg gehad over het jeugd voetbal. Daar heeft Msc zich toen uit terug getrokken.

deze nieuwe commissie zou nog moeten bestaan omdat hier ook druk vanuit de gemeente bij zit.
 

Unregistere

Well-known member
Haha, hij schoot hem wel prima binnen. En de shirtjes zijn geruild!

EV-B3tyWAAAwDuf.jpg:large


Vanavond het verslag op Tweenul door bqandy ?
 
Bovenaan