Ze spelen nu middenmoot 4e klasse.Op welk niveau gaan die instromen dan ?
Ze spelen nu middenmoot 4e klasse.
Het zou mij niet verbazen dat wanneer MSC het tweede elftal weer op niveau gaat krijgen, ingedeeld gaat worden in de reserve eerste klas. Goede connecties bij de KNVB.
Dat zou mij wel verbazen. Met welk recht zou MSC 2 zomaar opeens 3 klassen hoger mogen worden ingedeeld en mogen andere clubs dat niet.
Ik heb trouwens MSC de laatste jaren ook regelmatig zien verkondigen , dat ze hun za 1 als opleidingsteam zien.
Komt goed. Ze gaan inzetten op eigen jeugd alleen is nog niet bekend wanneer.Prima beleid wat MSC erop na houdt.
Gewoon nog wat spelers erbij kopen.
MSC was gisteren ook lekker bezig. Een 53 jarige assistent die in viel een keeper in de spits en nog een keeperstrainer op de bank als wissel.
Prima beleid wat MSC erop na houdt.
Gewoon nog wat spelers erbij kopen.
MSC heeft gewoon goed gepresteerd deze kompetitie
Inmiddels heeft MSC de derde jeugdspeler binnen gehaald van Alcides/FC Meppel combinatie. Een plekje in de selectie en een mooi zakgeld en je hoeft zelf geen jeugd op te leiden. Indien geen basisspeler, heel jaar op de bank.Ik weet ook wel hoe het werkt , maar wat triest . En maar roepen , wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.
NB: Ik las net dat Justin Benjamins, ondanks de interesse van andere clubs, een poos geleden al aangaf nog minimaal een jaar te blijven bij MSC.
Gaat MSC zijn beleid wijzigen ? Zoeken ze het nu wat dichter bij huis ?
Enkele jaren geleden haalden ze allemaal spelers van buurtclubs uit plaatsen als Elim, Hollandscheveld, Noordscheschut en Zuidwolde.
Je kunt je ook de vraag stellen waarom Alcides/FC Meppel het kennelijk niet lukt die spelers aan zich te binden.
Je kunt je ook de vraag stellen waarom Alcides/FC Meppel het kennelijk niet lukt die spelers aan zich te binden.
Precies datzelfde dacht ik ook.
Maar Mug gooit het op mooie praatjes van MSC en op geld.
Die jongens zullen toch ook wel door hebben dat op dit moment het niveau hoger is bij MSC dan bij Alcides en zeker bij Meppel.
Ik snap dat voor jongens van een jaar of 18 een extra zakcentje mooi meegenomen is, maar betalen ze bij MSC voor zulke jongens die nog niks bewezen hebben nou zoveel meer dan Alcides ?
Heeft MSC zoveel meer geld te besteden dan Alcides ?
Of is het een principe dat Alcides niets, of alleen een vrijwilligersvergoeding betaalt ?
Overigens is het trouwens bepaald niet nieuw dat spelers van de eerste klasse en hoger vrij gemakkelijk verkassen voor wat ( extra ) geld.
En soms kun je spelers ook wat makkelijker paaien via extra zaken zoals een "trainingskamp" in Zuid Europa of andere wat meer materi?le vergoedingen.
Overigens valt het me op dat MSC de laatste tijd zijn spelers niet meer zozeer uit de regio Hoogeveen haalt.
Misschien dat ook het vertrek van teammanager Andres Hoogeveen uit Hoogeveen daarmee te maken heeft.