Koning Willy's Verjaardag (Koningsdag) Topic

Mario

Well-known member
Heb een wandeling gemaakt. Bizar hoe het nu is vergeleken met voorgaande jaren. De meeste mensen die ik zag waren wel in Oranje gekleed.

Heerlijk rustig, lekker even met de meiden naar buiten geweest. Even stukje rijden was ook wel weer fijn, de achtertuin wordt immers ook saai. Heerlijk weekend wat het weer betreft, het voelt als een normale lente :duim:
 

Unregistere

Well-known member
Het jongste prinsesje is op een hardcorefeest geweest met Lennard95 zo te zien!

EWmHvPDWsAEhmmO.jpg
 

SanMark.

Well-known member
Zo wat een heerlijke namiddag gehad.

Bij mijn zwager en schoonzus in de tuin gezeten, hapjes , biertjes erbij ,kinderen heerlijk samen aan het spelen.

Wat heb ik dit gemist zeg , de afgelopen 5 a 6 weken.

en ja we zaten om ruime afstand van elkaar.
 

zwammy

Well-known member
Haha paniek, mensen gaan met 20 graden in het park zitten, we gaan allemaal dood!!!!! 1!!!1!1!!1!!1!!!
 

De Groene Scout

Well-known member
Overal was het druk. Iedereen vrij en mooi weer; tja dan ga je naar buiten en kom je uiteraard ook wel eens iemand tegen.
Vanmiddag een stukje gefietst door de Achterhoek en daar toch wel meerdere campings, cafés etc gezien die heel vindingrijk met de regels omgingen en drommen mensen om hun terrein hadden lopen, zitten en staan.
 

Mario

Well-known member
Vandaag ritje naar Zeeland gemaakt. Mooi weer, leuke koningsdag met de kinderen. Nog 3 dagen werken en dan vakantie :cool:
 

ALenstra

Well-known member
Al die mensen die massaal naar het park gaan, denken die nou echt dat niemand anders ook op dat idee komt? Waardoor het druk wordt?
 

zwammy

Well-known member
Mensen willen na anderhalf jaar niets misschien eens onder de mensen komen, we zitten niet allemaal vast in een rukbunker.
 

Mario

Well-known member
Dit zie je als overheid toch ook al van te voren aankomen? Ik zou zelf niet in zo'n vol park gaan zitten, blij dat ik even de stad uit kon.
 
Bovenaan