Mario
Well-known member
Daar waar het koningshuis waarschijnlijk populairder is dan in Nederland.Heerlijk bij de Oosterburen. Dat oranjegedoe kan mij gestolen worden.
Daar waar het koningshuis waarschijnlijk populairder is dan in Nederland.Heerlijk bij de Oosterburen. Dat oranjegedoe kan mij gestolen worden.
Wat gezien de herkomst redelijk goed te verklaren is.Daar waar het koningshuis waarschijnlijk populairder is dan in Nederland.
Je bent zelf een kut Willem!!!Bij deze roep ik alle Rotterdamse PSVers op om gewoon een plastic beker bier naar die kut Willem te gooien!
StoerBij deze roep ik alle Rotterdamse PSVers op om gewoon een plastic beker bier naar die kut Willem te gooien!
Ik ben vandaag niet in Rotterdam, dus je zal het zelf even moeten doen.Bij deze roep ik alle Rotterdamse PSVers op om gewoon een plastic beker bier naar die kut Willem te gooien!
En dan? Een president? Daar ga je ook niet vrolijk van worden.Laten we hopen dat het de laatste is
Is eigenlijk net carnaval.Laten we hopen dat het de laatste is
Het gaat vooral om de kosten. 4 miljoen om die papzakkers een dag door een stad te laten lopen waar zoveel % in armoede leeft. Maar goed, het is maar geld.En dan? Een president? Daar ga je ook niet vrolijk van worden.
Die heeft staan juichen voor Messi en co.Maxima is eruit; die is voor Feyenoord.