Koning Willy's Verjaardag (Koningsdag) Topic

Lennard95

New member
Over een maand is het zover !, Zelf ga ik met Koningsnacht naar Tijdmachine in de Warehouse Elementenstraat in Amsterdam en op Koningsdag zelf naar Solid Kingsday in Den Haag (allebei pillenfeesten)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je bent er maar wat trots op dat je met grote regelmaat aan de rakkers zit.

Voor een niet-Amsterdammer is hij ook wel erg vaak in Amsterdam de laatste tijd.

Ik ben op Koningsnacht waarschijnlijk in Hoorn en op Koningsdag ongetwijfeld ergens in Amsterdam.
 

Jozsef

New member
Midweekje Utrechtse Heuvelrug met 't gezin. Voornamelijk MTB-en, misschien de 27e even een stadje in. Ik twijfel nog tussen Veenendaal of Rhenen.
 

A345

New member
:duim: vooral de Groot gebruikers
Als je aan de pillen zit heb je toch vaak het idee dat heel het feest naar je aan het kijken is, tenminste dat idee heb ik altijd.

Koningsnacht wordt ergens in Breda waarschijnlijk en Koningsdag naar Supersized in Best.
 

JMD

Well-known member
Week van Koningsdag zit ik in Limburg met familie.

Moet nog kijken of ik de 27e vlucht voor de Oranjegekte naar Aken of Luik of er in Vaals e.o. vrolijk aan mee doe... :)
 

Wigboldus

Well-known member
Willy komt in Zwolle. Een drukte waarschijnlijk, toch stiekem wel ff heen om hem te spotten en mijn dochter maar uitleggen dat die gewone man in pak een koning is zonder kroon.
 

DeftonesJP

New member
Wij gaan normaal altijd met een grote groep naar koningsnacht in Gouda waar een stel B-artiesten muziek staat te maken. Dit jaar hebben ze echter besloten om wat populaire B-artiesten in te huren en wij mogen daar voor gaan betalen:

Dinsdag 26 april

Programma Oranjenacht 2016

DJ Lars Boele Q-Music
Winnaar So What Battle for Oranjenacht
Maan
Typhoon!
Sharon Doorson
Vangrail
Kenny B

Wat mij betreft slaan we dit festijn dus over. Hopelijk komt er iemand met een episch idee die avond en anders wordt het een keer zonder kater naar koningsdag.
 

DeftonesJP

New member
Hij zit in de 3FM/DWDD inner circle dus dan zit je als artiest gebakken. Het enige risico is dat je veel te veel airplay krijgt als artiest en dat iedereen je uitkotst.
 

Mario

Well-known member
De afgelopen jaren waren we telkens in het buitenland. Dit jaar niet, dus gaan we iets doen met de kleine. Geen idee nog wat er te doen is in het Rotterdamse op de 27e.
 
Bovenaan