Pascallovic
Well-known member
Ajax moet ook 2 april spelen, dus als ze de klassieker op 4 april willen plannen moet ook daarmee geschoven worden. Dan zal de klassieker wel op 5 of 6 april plaatsvinden.
Wordt gezellig met de harde kern van Nick en SimonDonderdagavond lijkt mij prima.
Wordt gezellig met de harde kern van Nick en Simon
Lijkt mij eerder de klassieker zonder publiek. Scheelt weer netten ophangen.Schijnbaar treden die zowel op woensdag- als donderdagavond op. Dus even afwachten wat Aboutaleb gaat doen. Spelen zonder publiek lijkt mij het beste om toe te passen op het concert van Nick & Simon.
Vanwaar zoveel afscheidsconcerten in Rotterdam? Ik weet dat Jamel en Storm 80 groot fan zijn, maar zijn er verder nog zoveel fans in Rotterdam en omstreken?
Lijkt mij eerder de klassieker zonder publiek. Scheelt weer netten ophangen.
Nou inderdaad, ik schrik er ook van.Echt een hater die JMD.
Hahahahaha!Is Nick de echte naam van Kralinger?
Vwb Nick en Simon zeker ja… wat een baggerEcht een hater die JMD.
En als je er een halve finale tegen PSV kwijt kan (plus genoeg camera's voor de VAR), waarom zou je er dan ook geen eredivisie kwijt kunnen?De Westmaat is dan ook een prima stadion voor in de KKD.
Hoeveel zitplaatsen heeft de Westmaat dan met 8.000 capaciteit?En als je er een halve finale tegen PSV kwijt kan (plus genoeg camera's voor de VAR), waarom zou je er dan ook geen eredivisie kwijt kunnen?
Krijgen we dus twee halve finales zonder uitsupporters waarschijnlijk, heel triest.Spakenburg - PSV definitief op de Westmaat, KNVB, gemeente enz hebben toestemming gegeven. Mooi... Zou toch zonde zijn als Spakenburg na zo'n cuprun uit moest wijken naar bv de Galgenwaard.