KNVB Beker 2022-2023

Pascallovic

Well-known member
Ajax moet ook 2 april spelen, dus als ze de klassieker op 4 april willen plannen moet ook daarmee geschoven worden. Dan zal de klassieker wel op 5 of 6 april plaatsvinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Wordt gezellig met de harde kern van Nick en Simon

Schijnbaar treden die zowel op woensdag- als donderdagavond op. Dus even afwachten wat Aboutaleb gaat doen. Spelen zonder publiek lijkt mij het beste om toe te passen op het concert van Nick & Simon.

Vanwaar zoveel afscheidsconcerten in Rotterdam? Ik weet dat Jamel en Storm 80 groot fan zijn, maar zijn er verder nog zoveel fans in Rotterdam en omstreken?
 

Pascallovic

Well-known member
Schijnbaar treden die zowel op woensdag- als donderdagavond op. Dus even afwachten wat Aboutaleb gaat doen. Spelen zonder publiek lijkt mij het beste om toe te passen op het concert van Nick & Simon.

Vanwaar zoveel afscheidsconcerten in Rotterdam? Ik weet dat Jamel en Storm 80 groot fan zijn, maar zijn er verder nog zoveel fans in Rotterdam en omstreken?
Lijkt mij eerder de klassieker zonder publiek. Scheelt weer netten ophangen.
 

JMD

Well-known member
Kunnen Nick en Simon niet optreden in de Kuip voor vak S als aanloop naar dat duel. En dan mogen de supporters alles naar ze toegooien, zijn we ook van die Volendamse idioten af.
 

JMD

Well-known member
Spakenburg - PSV definitief op de Westmaat, KNVB, gemeente enz hebben toestemming gegeven. Mooi... Zou toch zonde zijn als Spakenburg na zo'n cuprun uit moest wijken naar bv de Galgenwaard.
 

Maasveld

Well-known member
Spakenburg - PSV definitief op de Westmaat, KNVB, gemeente enz hebben toestemming gegeven. Mooi... Zou toch zonde zijn als Spakenburg na zo'n cuprun uit moest wijken naar bv de Galgenwaard.
Krijgen we dus twee halve finales zonder uitsupporters waarschijnlijk, heel triest.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan