KNVB Beker 2022-2023

Maasveld

Well-known member
Spakenburg - PSV definitief op de Westmaat, KNVB, gemeente enz hebben toestemming gegeven. Mooi... Zou toch zonde zijn als Spakenburg na zo'n cuprun uit moest wijken naar bv de Galgenwaard.
Krijgen we dus twee halve finales zonder uitsupporters waarschijnlijk, heel triest.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Pascallovic

Well-known member
Krijgen we dan ook een bekerfinale over 2 wedstrijden? Een Kuip vol met Ajacieden en Spakenburgers is hetzelfde als een stadion vol met Ajacieden en Feyenoorders.
 

stc

Well-known member
Hopelijk kan PSV het opbrengen om dinsdag gewoon sterk te beginnen en te eindigen in Spakenburg en de overwinning mee naar EHV te brengen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou wel een stunt zijn. Goede ploeg heeft Spakenburg en op dat kunstgras kunnen de meeste PSV’ers nog minder uit de voeten dan op gewoon gras. Alleen Til speelt graag op kunstgras, maar die kan sowieso niet echt voetballen.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vind Til wel een stuk minder dan vorig jaar. Had hij toch beter bij Feyenoord kunnen blijven. Had hij ook een mooiere schaal kunnen winnen.
 

stc

Well-known member
Lindhout is de scheidsrechter bij Feyenoord tegen Ajax

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lindhout is de scheidsrechter bij Feyenoord tegen Ajax

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Heeft het betoog van Heitinga al direct effect. Was niet direct op de hand van Feyenoord bij PSV - Feyenood en FC Twente - Feyenoord.
 
Bovenaan