KNVB Beker 2022-2023

Pascallovic

Well-known member
Een thuiswedstrijd voor Ajax had weleens leuk geweest? Incluis finale van vorig seizoen nu voor de 6e keer op rij uit of zo. Neem aan dat we nu in de finale thuis spelen omdat onze wedstrijd als eerste werd geloot?😀
 

gevegt

Well-known member
Een thuiswedstrijd voor Ajax had weleens leuk geweest? Incluis finale van vorig seizoen nu voor de 6e keer op rij uit of zo. Neem aan dat we nu in de finale thuis spelen omdat onze wedstrijd als eerste werd geloot?😀
Niet zo janken, NAC speelt al jaren alleen uitwedstrijden in de beker.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een thuiswedstrijd voor Ajax had weleens leuk geweest? Incluis finale van vorig seizoen nu voor de 6e keer op rij uit of zo. Neem aan dat we nu in de finale thuis spelen omdat onze wedstrijd als eerste werd geloot?

Zie je dat jullie wel thuisloten!
 

ALenstra

Well-known member
De loting gaat echt altijd de goede kant op voor de KNVB. Je zou bijna zeggen een gestuurde loting.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit seizoen klopt dat aardig. Alleen AZ en FC Utrecht had je wat langer uit elkaar willen houden en Ajax en FC Twente.
 

Pascallovic

Well-known member
Ach met die loting nu had je zo weinig opties dat een complotdenker er altijd iets van had gevonden. Nu dat men geen klassieker in de finale wilde. Bij Feyenoord - Spakenburg als loting, had men bewust weer een makkie voor Feyenoord gegeven en de wens van Spakenburg uitlaten komen. En als Ajax een Spakenburg had geloot was het KNJB.
 

stc

Well-known member
Ben ik bezopen of zeg je dat PSV een keertje wint?
Ik zat ook al met verbazing te lezen… Had wel verwacht dat stc zou zeggen dat Spakenburg op elke positie een beter speler heeft dan psv.
Nee, het is een schande als PSV gaat verliezen van Spakenburg. Is gewoon een schande dat FC Utrecht en Groningen van deze club hebben verloren. Dus ze moeten winnen van Spakenburg. Als ze verliezen, mag v Nistelrooy per direct worden ontslagen.

Echter, PSV kennende gaan ze weer er gemakkelijk over denken.

Uiteraard geen Ajax supporters in de kuip bij de halve finale.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Spakenburg-PSV op 4 april om 20.00 volgens RTV Utrecht.

Bijzonder. In mijn automatisch ingeladen agenda staat dan ook Feyenoord-Ajax ingepland.

EDIT: Ik zie dat we 2 april ook spelen, dus tenzij daarmee zou worden geschoven kan de klassieker helemaal niet op 4 april.
 
Bovenaan