gevegt
Well-known member
Natuurlijk wel, anders dan bijvoorbeeld JFK ( lul 1e klas ) waardeer ik je mening over Ons PSV ten zeerste!Ik kan er maar beter niets meer over zeggen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Natuurlijk wel, anders dan bijvoorbeeld JFK ( lul 1e klas ) waardeer ik je mening over Ons PSV ten zeerste!Ik kan er maar beter niets meer over zeggen.
Niet zo janken, NAC speelt al jaren alleen uitwedstrijden in de beker.Een thuiswedstrijd voor Ajax had weleens leuk geweest? Incluis finale van vorig seizoen nu voor de 6e keer op rij uit of zo. Neem aan dat we nu in de finale thuis spelen omdat onze wedstrijd als eerste werd geloot?😀
Dat is het probleem van NAC!!!!Niet zo janken, NAC speelt al jaren alleen uitwedstrijden in de beker.
Een thuiswedstrijd voor Ajax had weleens leuk geweest? Incluis finale van vorig seizoen nu voor de 6e keer op rij uit of zo. Neem aan dat we nu in de finale thuis spelen omdat onze wedstrijd als eerste werd geloot?
Welnee, tegenwoordig gaan zwammy & Co liever naar uitwedstrijden omdat daar het bier wel te zuipen is.Dat is het probleem van NAC!!!!
Co Stompe?Welnee, tegenwoordig gaan zwammy & Co liever naar uitwedstrijden omdat daar het bier wel te zuipen is.
Wille gij gaan stompe?Co Stompe?
JAAAAAHHH!!!Wille gij gaan stompe?
Hoelie!JAAAAAHHH!!!
Je bent zelf een probleem!Dat is het probleem van NAC!!!!
Ben ik bezopen of zeg je dat PSV een keertje wint?Ga je er vanuit dat PSV gaat verliezen van Spakenburg?
Amstel rules!Welnee, tegenwoordig gaan zwammy & Co liever naar uitwedstrijden omdat daar het bier wel te zuipen is.
Ik zat ook al met verbazing te lezen… Had wel verwacht dat stc zou zeggen dat Spakenburg op elke positie een beter speler heeft dan psv.Ben ik bezopen of zeg je dat PSV een keertje wint?
Ben ik bezopen of zeg je dat PSV een keertje wint?
Nee, het is een schande als PSV gaat verliezen van Spakenburg. Is gewoon een schande dat FC Utrecht en Groningen van deze club hebben verloren. Dus ze moeten winnen van Spakenburg. Als ze verliezen, mag v Nistelrooy per direct worden ontslagen.Ik zat ook al met verbazing te lezen… Had wel verwacht dat stc zou zeggen dat Spakenburg op elke positie een beter speler heeft dan psv.
Spakenburg-PSV op 4 april om 20.00 volgens RTV Utrecht.