KNVB Beker 2022-2023

Fregge

Well-known member
Zo makkelijk is dat niet hoor. Er wordt nu rekening gehouden met planningen rondom politie etc. Komt meer bij kijken dan even een wedstrijd verplaatsen via Sportlink
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Joost

Well-known member
Poep.
Dit is het bekertoernooi. Daarvoor geldt het reglement van de beker en niet van de competitie. In het KNVB reglement staat dat alle deelnemers zich verplichten tot het spelen van de finale op zondag.


Nu kan de KNVB uit coulance de wedstrijd uiteraard wel verplaatsen, maar als ze er aan vasthouden heeft Spakenburg het maar te volgen.

Dit zou wel een mooie worden als dit voor de rechter komt want dit is de letterlijke tekst van het Convenant;

"De KNVB garanadeert de BZV dat bij deze organisatie (ultimo juni 2013) aangesloten verenigingen die principieel alleen op zaterdag voetballen, nimmer genoodzaakt zullen worden tot het spelen van competitie- en/of bekerwedstrijden op zondag"
 

stc

Well-known member
Ploeg is niet echt in vorm; ik sluit een hele ruime overwinning van PSV niet uit. Ik ga voor 0-6
Opladen voor een wedstrijd tegen PSV lijkt mij beter dan tegen een OFC of AFC. Dus de plaatselijke SV maakt zeker kans.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

erka

Well-known member
Bekerfinale gewoon op zaterdag als Spakenburg van PSV wint. Niet zo moeilijk doen!

Ja eens hoor, begrijp me niet verkeerd. Volgens mij moet je dit pragmatisch oplossen maar de reglementen zijn best ingewikkeld, blijkbaar ook met elkaar in tegenspraak en bovendien politie enzo, wat Fregge ook terecht aangeeft.

Ik ben uiteraard ook voor Spakenburg!! Hup Spakenburg! Blauwen! Visvreters! Nep-Urkers!
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV: Drommel; Teze, Gutierrez, Ramalho, van Aanholt; Veerman, Til, Sangare; Bakayoko, de Jong ©, Simons

Wisselspelers: Waterman, Peersman, Comenencia, Hazard, Leysen, Saibari, Seelt, Fabio Silva
 

erka

Well-known member
Als je dat zo ziet zijn er er veel meer dan de officiële 6.000 toeschouwers. Eerder 10.000 ofzo.
 

Batigoal

Well-known member
Opstelling PSV: Drommel; Teze, Gutierrez, Ramalho, van Aanholt; Veerman, Til, Sangare; Bakayoko, de Jong ©, Simons

Wisselspelers: Waterman, Peersman, Comenencia, Hazard, Leysen, Saibari, Seelt, Fabio Silva
Wat is de opstelling van Spakenburg?
 

erka

Well-known member
Overigens, ligt het aan mijn TV of is de lichtinstallatie bij Spakenburg een beetje versleten? Weinig licht daar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Til schopt zelf in de grond en gaat vervolgens helemaal los dat hij geraakt werd.
 
Bovenaan