Poep.
Dit is het bekertoernooi. Daarvoor geldt het reglement van de beker en niet van de competitie. In het KNVB reglement staat dat alle deelnemers zich verplichten tot het spelen van de finale op zondag.
Nu kan de KNVB uit coulance de wedstrijd uiteraard wel verplaatsen, maar als ze er aan vasthouden heeft Spakenburg het maar te volgen.
Oeps.. Alleen daarom al een hup spakenburg voor vandaag
Opladen voor een wedstrijd tegen PSV lijkt mij beter dan tegen een OFC of AFC. Dus de plaatselijke SV maakt zeker kans.Ploeg is niet echt in vorm; ik sluit een hele ruime overwinning van PSV niet uit. Ik ga voor 0-6
Bekerfinale gewoon op zaterdag als Spakenburg van PSV wint. Niet zo moeilijk doen!
Wat is de opstelling van Spakenburg?Opstelling PSV: Drommel; Teze, Gutierrez, Ramalho, van Aanholt; Veerman, Til, Sangare; Bakayoko, de Jong ©, Simons
Wisselspelers: Waterman, Peersman, Comenencia, Hazard, Leysen, Saibari, Seelt, Fabio Silva
Wat is de opstelling van Spakenburg?
Til schopt zelf in de grond en gaat vervolgens helemaal los dat hij geraakt werd.
Tja, als je zwart betaald is toch ook wel fijn als je af en toe eens wat zwart binnen krijgt.Als je dat zo ziet zijn er er veel meer dan de officiële 6.000 toeschouwers. Eerder 10.000 ofzo.