Unregistere
Well-known member
Dat is deel 2 van de cursus, deel 1 kwam een paar dagen eerder al uit na het oefenduel tegen HHC.
Als ik de laatste goal van Verheul zie, heb ik het idee dat HSC geen analyse heeft laten maken van SteDoCo. Klopt dat?
Dat is deel 2 van de cursus, deel 1 kwam een paar dagen eerder al uit na het oefenduel tegen HHC.
Ik heb echt nog een tijdje zitten denken over die knollen. Google leerde me dat het Twents is, vandaar waarschijnlijk. Wel een mooie uitdrukking eigenlijk.
Weet niet hoe het met de amateurs is, maar bij de profs geldt die regel nog steeds gewoon.
Als ik de laatste goal van Verheul zie, heb ik het idee dat HSC geen analyse heeft laten maken van SteDoCo. Klopt dat?
Volgens mij wordt er niet zoveel geanalyseerd. Er zijn ongetwijfeld wat beelden bekeken en een bevriende trainer gebeld. En misschien heeft Dani?l nog een oefenpotje meegepikt. Maar structureel tegenstanders analyseren, dat gebeurt geloof ik niet.
Volgende week zaterdag wordt er geloot. Gelijk ronde 1 er bij.
Volgende week zaterdag wordt er geloot. Gelijk ronde 1 er bij.
Op FOX neem ik aan?
En men zou toch direct alles doorloten (tennisschema), of gaat dat niet door?
Aha, oke.Dat is volgens mij vanaf de 1/8e finales, omdat de rondes dan dicht op elkaar gespeeld worden (1/8e finales op 21/23 januari, kwartfinales op 11/13 februari en halve finales op 3/5 maart)
Aha, oke.
Hoop wel dat ze het schema dan helemaal van boven naar beneden vullen en niet bv gaan plaatsen door Ajax, PSV en Feyenoord elk in een kwart te zetten.
Volgens de reglementen is er geen plaatsing voor clubs, dus de Europees spelende clubs uit elkaar halen tot de halve finales kan helemaal niet.
Er staat zelfs niets in over het uit elkaar houden van de clubs die Europees spelen in de 1e en 2e ronde, zoals afgelopen jaren wel het geval was.