KNVB-beker 2019/20

Fregge

Well-known member
Zo heel gek is dat niet hoor, dat ze de underdog zijn.

SC Heerenveen, heb je een aanstelling voor zaterdag?
 

Forza AZ

Well-known member
Ajax is na de winst tegen PAOK geplaatst voor de 2e ronde van de KNVB-beker.

Aantal clubs dat vrijgeloot zal worden in de 2e voorronde zal tussen 4 en 10 liggen, afhankelijk of PSV, Feyenoord en/of AZ zich plaatsen voor de groepsfase EL.
 

Unregistere

Well-known member
Zo heel gek is dat niet hoor, dat ze de underdog zijn.

Da's waar, die status hadden ze natuurlijk al wel. Maar er wordt nu wel ineens heel erg de nadruk op gelegd dat ze eigenlijk nog niet klaar zijn voor deze wedstrijd, enzovoort. Al heeft de trainer daarin wel gewoon gelijk als de genoemde spelers echt niet kunnen spelen, want dat zijn de meest ervaren krachten.
 

Unregistere

Well-known member
Begint het al te kriebelen voor morgen bij de fans van de clubs die in actie gaan komen? En zijn jullie hoopvol gestemd?
 

De Groene Scout

Well-known member
Begint het al te kriebelen voor morgen bij de fans van de clubs die in actie gaan komen? En zijn jullie hoopvol gestemd?

Tja wat is kriebelen. Het zou voor HSC'21 wel een keer fijn zijn om eens in het hoofdtoernooi terecht te komen. Financieel is er de laatste jaren steeds minder mogelijk m.b.t. de 1e selectie. Eens een keer een paar duizend euro extra binnen harken via de beker zou dan wel een keer prettig zijn vanuit dat oogpunt.
De 2 oefenduels in de tweede voorbereidingsperiode stemmen mij echter niet erg hoopvol. We maken heel veel fouten in de opbouw van achteruit en missen een echte spits. Dus een lange bal van achteruit is ook geen alternatief. Wordt een lastige klus tegen het ambitieuze SteDoCo. Maar er is hoop, want ook de tegenstander heeft geen vlekkeloze voorbereiding gedraaid.
 

Unregistere

Well-known member
Klinkt dan inderdaad niet heel hoopgevend, Groene. Ben ook benieuwd waar SteDoCo staat. Lijken toch gewoon weer redelijk compleet nu, dus dan is het een lastig te bespelen ploeg.

Pas op voor Schr?der en Doesburg, zou ik zeggen!
 

Joost

Well-known member
Ik zit nog te twijfelen tussen DOVO v OFC & HSC '21 v SteDoCo of 3 potjes in 3e provinciaal B Luik voor morgen.
 

de waan

Well-known member
Ik heb er eerlijk gezegd nul komma nul vertrouwen in. Vrees zelfs voor een behoorlijke afstraffing.

Het kan dus alleen maar meevallen.
 

Unregistere

Well-known member
En Joost kan dan onze favoriete grensrechter in actie zien. Leuk!

En veel succes allemaal, ook al is het vertrouwen in Haaksbergen niet al te groot. Gewoon zorgen dat de verdedigers niet hoeven te sprinten met Kyle, dan ben je al een eindje op weg!

Begreep overigens zojuist dat Meeuwsen op de training een kuitblessure heeft opgelopen. Daar hebben jullie dus waarschijnlijk geen last van.
 
Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Ik ben benieuwd. Blijft lastig een zaterdag eerste klasser in te schatten. We wonnen niet van de hoofdklassers, dus...
 

De Groene Scout

Well-known member
Joost ziet Excelsior'31 met 2-1 winnen van DEM. Graag een analyse van DEM Joost. Was dat echt een pittige schopploeg?
Sparta Nijkerk wipt het ambitieuze UNA eruit met 3-2.
 

Unregistere

Well-known member
De 14.30 uur wedstrijden zitten erop. Toch wel 1 echte verrassing. VVSB verliest thuis van Harkemase Boys met 2-4.

Wat mij betreft juist totaal niet verrassend. Denk dat je VVSB iets te hoog inschat, zijn alle scorende spelers kwijt...

Achilles Veen laat even zien dat de goede voorbereiding geen toeval was: 6-0 tegen Hercules. Zat ik met 4-1 zelfs nog te voorzichtig in de toto. :D
 

de waan

Well-known member
Terwijl Hercules toch ook best een aardige voorbereiding had.

De grootste verrassing wat mij betreft (vooral qua score) samen met Quick dat DVS'33 eruit knikkert na strafschoppen.
 
Bovenaan