KNVB-beker 2019/20

Unregistere

Well-known member
En als plaatje ziet dat er als volgt uit:

D-zEdkJWwAEDSya.jpg:large

Goede eerste ronde. Eerste klasser. Moet in principe te doen zijn.

Normaal gesproken wel, al hebben ze best een aardige ploeg hoor. Grepen naast de promotie, wonnen wel de districtsbeker. Ze doen qua materiaal niet onder voor diverse hoofdklassers en hebben ook best wel wat spelers met ervaring op een hoger niveau (topklasse / hoofdklasse (oude stijl). Niet onderschatten dus, al zijn ze wel twee van de betere spelers kwijt. Vooral voorin leveren ze in door het stoppen van topscorer Sjoerd van der Waal, het is even de vraag of de nieuwe spits dat kan opvangen.

Ze kunnen zich ook best wel opladen voor 'prestigepotjes'. Maar normaliter horen jullie uiteraard wel te winnen.

Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Normaal gesproken wel, al hebben ze best een aardige ploeg hoor. Grepen naast de promotie, wonnen wel de districtsbeker. Ze doen qua materiaal niet onder voor diverse hoofdklassers en hebben ook best wel wat spelers met ervaring op een hoger niveau (topklasse / hoofdklasse (oude stijl). Niet onderschatten dus, al zijn ze wel twee van de betere spelers kwijt. Vooral voorin leveren ze in door het stoppen van topscorer Sjoerd van der Waal, het is even de vraag of de nieuwe spits dat kan opvangen.

Ze kunnen zich ook best wel opladen voor 'prestigepotjes'. Maar normaliter horen jullie uiteraard wel te winnen.

Ben ook wel benieuwd hoe wij voor de dag gaan komen hoor. We leveren wel wat in maar denk dat we daar wel goed voor hebben teruggehaald. Al is het even afwachten hoe het uitpakt allemaal natuurlijk.

Unregistere

Well-known member
Ik zal je in elk geval wel op de hoogte houden van de ontwikkelingen bij Sliedrecht. Oefenresultaten, maar ook eventuele nieuwtjes.

Unregistere

Well-known member
Die waren er in ieder geval vroeg bij. Of ze echt de eerste waren, weet ik niet. Het project liep toen namelijk al enkele jaren.

Al stond ambitieus toen voor een groot deel ook nog echt voor de offici?le betekenis. ;)

Unregistere

Well-known member
Oh en de trainers van SteDoCo en Sliedrecht hebben in de krant nog gereageerd op de loting.

SteDoCo-trainer Frans Adelaar noemt HSC '21 een tegenstander van gelijk niveau, waartegen zijn team meteen kan zien waar het staat. Aardig toch van hem? Doelstelling is wel om de twee kwalificatieronden te overleven. Binnenkort sturen ze in elk geval een scout naar De Groene Scout.

Dennis van der Steen, de trainer van Sliedrecht, vindt het vooral jammer dat er geen thuiswedstrijd is geloot. Toch sluit hij een stunt niet uit: ,,Blauw Geel speelt twee klassen hoger, maar wij hebben al voor verrassingen in het bekertoernooi gezorgd’’, aldus de oefenmeester die het tegen de mannen van Fregge dient op te nemen.

de waan

Well-known member
Strikt genomen klopt het natuurlijk, we spelen allebei derde divisie. Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat Frans Adelaar ??n speler kent van HSC.

de waan

Well-known member
In Tubantia helaas geen reacties. Bovendien begint het stukje over de loting met de melding dat er in Zeist werd geloot. Macht der gewoonte waarschijnlijk.

Unregistere

Well-known member
Strikt genomen klopt het natuurlijk, we spelen allebei derde divisie. Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat Frans Adelaar ??n speler kent van HSC.

Waarschijnlijk niet inderdaad. Al weet de centrale verdediger nu wel dat jullie enkele gevaarlijke spelers in de gelederen hebben!!

Unregistere

Well-known member
Speciaal voor Fregge is het goed om te weten dat bekeropponent Sliedrecht gisteravond weer is gestart met trainen. Drie weken na de laatste competitiewedstrijd is de nieuwe selectie begonnen aan blok 1. Vijf trainingen, daarna weer even pauze en dan starten ze op 29 juli aan blok 2. In de aanloop naar de bekerkraker met Blauw Geel '38 speelt Sliedrecht slechts ??n oefenduel, op 10 augustus tegen Sportlust '46.

Zie ze gaan op https://twitter.com/vvsliedrecht1/status/1148691661293309954!!!

Unregistere

Well-known member
Maar 1 oefenwedstrijd? En ik vond dat al dat wij er weinig hadden.

Ja, vond ik ook nogal opvallend. Ze gaan daarna wel weer oefenen, een week na de bekerwedstrijd. Maar daarvoor dus maar ??n keer. Trainer zal wel hopen dat zijn elftal nog volledig ingespeeld is, zoveel mutaties zijn er niet.

Bovenaan