KNVB-beker 2019/20

Forza AZ

Well-known member
Geen Muhren en Jacobs morgen. Daar gaat onze doelpunten productie.

Waarom spelen die niet? Geblesseerd, of vind de trainer de beker niet belangrijk?

Ik vind dat zo'n vreemd verschijnsel, dat clubs die nauwelijks midweeks actief zijn in de beker basis-spelers ernaast zetten om ze te sparen voor de competitie. OK, als je tegen een club speelt die een aantal niveaus lager speelt (zoals Vitesse tegen ODIN), dan kan ik dat nog begrijpen omdat je met die wissels toch ook wel wint. Maar zoals Twente gisteren tegen Go Ahead vind ik echt onbegrijpelijk.

Wat mij betreft mag de KNVB die clubs wel voor een seizoen uitsluiten van deelname, zodat alleen clubs meedoen die de beker ook echt belangrijk vinden.
 

stc

Well-known member
GVVV uit altijd lastig. Ik ga er vanuit dat PSV wederom tegen een zeperd aanloopt. Daarnaast ben ik benieuwd of Pereiro vanavond gaat starten.
 

JMD

Well-known member
GVVV uit altijd lastig. Ik ga er vanuit dat PSV wederom tegen een zeperd aanloopt. Daarnaast ben ik benieuwd of Pereiro vanavond gaat starten.
Denk wel dat het lastig gaat worden, maar winnen doen we wel...
 

Abubakari

Well-known member
Waarom spelen die niet? Geblesseerd, of vind de trainer de beker niet belangrijk?
Geblesseerd.

Ajax op 60%, na rust maar weer snel de marge op 2 brengen voordat Telstar er weer in gaat geloven.
Benieuwd of Lang na rust nog mee mag doen trouwens.
Al speelt ie beter dan Tadic.
 

stc

Well-known member
Opstelling
Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Boscagli, Rosario, Ihattaren, Pereiro, Doan, Mitroglou, Gakpo

Reserves
Zoet, Ruiter, Lato, Baumgartl, Bruma, Bergwijn, Afellay, Teze

Jorrit Hendrix, Donyell Malen, Sam Lammers, ?rick Guti?rrez, Ryan Thomas en Michal Sad?lek zijn allen afwezig met blessures en Bergwijn krijgt rust en begint daarom op de bank.
 

Abubakari

Well-known member
Nee man. Met Kostas Mitroglou in de basiself ga je echt niet winnen.

Weet je hoe vaak het gebeurd is dat Ajax, Feyenoord of psv door een amateurclub uitgeschakeld is?

Wordt gewoon een nulletje of 4, met 2 vingers in de neus.
 

Pascallovic

Well-known member
Zo krijg je het hele seizoen geen tegentreffer te verwerken uit een spelhervatting en zo krijg je 3 tegentreffers uit hoekschoppen in een dikke anderhalve wedstrijd.
 

Batigoal

Well-known member
Weer een heel slecht Ajax vandaag. Zou me niets verbazen als het nog 4-4 wordt.

Wel leuk het debuut in Ajax 1 van Sontje Hansen.
 
Bovenaan