KNVB-beker 2019/20

Joost

Well-known member
Heerenveen v Roda is vrije verkoop voor het thuispubliek.
Maar als ik in het uitvak wil plaatsnemen dan moet ik met een verplichte combi mee.

Je mag ook niet met het openbaar vervoer gaan. Al vermoed ik niet dat iemand dat van plan was want je komt niet meer thuis na afloop.
 

Bernardo

Well-known member
Heerenveen v Roda is vrije verkoop voor het thuispubliek.
Maar als ik in het uitvak wil plaatsnemen dan moet ik met een verplichte combi mee.

Je mag ook niet met het openbaar vervoer gaan. Al vermoed ik niet dat iemand dat van plan was want je komt niet meer thuis na afloop.

Buscombi of auto?

Het Cambuur stadion is voor het eerst in 3,5 jaar weer eens helemaal uitverkocht. Laatste keer was april 2016 tegen Ajax.
 

Lu.

Member
Het team van PEC Zwolle blijft na de wedstrijd van vannacht overochtenden in de omgeving van Sittard.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Klote Tukkers weer met mazzel hoor. Moeten bij 1-2 achter een pingel tegen krijgen, maar de scheids laat doorspelen. Uit de counter valt de 2-2.
 

fortuna1987

Well-known member
Aangenaam verrast door de eerste helft tegen een waardeloos PEC, zo heb ik FSC het hele seizoen nog niet zien spelen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Legio kansen, twee goals, helemaal niets weggegeven, geen blessures en het debuut van onze Vietnamees.
Prima avondje.
 

De Groene Scout

Well-known member
Garcia Garcia koos dus voor de competitie. Nou dat wordt knallen komend weekend tegen RKC.
Het was nog lang onrustig in Enschede overigens.
 

Joost

Well-known member
Legio kansen, twee goals, helemaal niets weggegeven, geen blessures en het debuut van onze Vietnamees.
Prima avondje.

Hoho, je vergeet dat onze enige kans vakkundig om zeep werd geholpen door Kevin Blom die zonodig voor het einde moest fluiten.

Verder was het een prima avondje. Heerenveen nam het serieus, tja dan zijn we kansloos.

Maar die Vietnamees, die bakte er in die paar minuten niet zoveel van.
 
Bovenaan