KNVB beker 2018/19

Deathprod

Active member
DhfS2dhX4AAu9m_.jpg

DhfXkAJW0AEH5RO.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Afgelopen jaar hebben ze in het bekertoernooi onder meer twee hoofdklassers en het sterke DUNO verslagen... ;-)

Dat is zonder meer knap, al weet je natuurlijk nooit hoe serieus hoofdklassers het districtsbekertoernooi nemen. Maar we zullen MASV niet onderschatten. Blijf er echter wel bij, dat een derdeklasser - zelfs als ze op papier misschien gelijkwaardig zijn aan een tweede- of eersteklasser - zeker op eigen veld niet voor problemen mag zorgen.
 

de waan

Well-known member
Wel een aardig spelletje om bij het openen van de balletjes al te proberen de logo's te herkennen. Lukte bij MASV niet, dus toen dacht ik al dat er een wat onbekendere opponent uit zou komen.

Dat was wel aardig, ja. Ik zat er vooral op te letten op de momenten dat ik liever niet wilde dat we tevoorschijn kwamen, Zoals toen RBB en Spakenburg uit de koker tevoorschijn kwam. En ik had ons logo inderdaad al herkend, voordat ie in beeld kwam.

En dat blonde meiske was erg aardig inderdaad.
 
Laatst bewerkt:

Unnekuukse

Active member
Dat is zonder meer knap, al weet je natuurlijk nooit hoe serieus hoofdklassers het districtsbekertoernooi nemen. Maar we zullen MASV niet onderschatten. Blijf er echter wel bij, dat een derdeklasser - zelfs als ze op papier misschien gelijkwaardig zijn aan een tweede- of eersteklasser - zeker op eigen veld niet voor problemen mag zorgen.

Johnny vindt ASWH-uit ook niet echt leuk...
https://www.gelderlander.nl/voetbal...lij-met-loting-knvb-beker-voor-masv~a31c5f37/
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Als FC 's-Gravenzande de 1e voorronde wint, volgt er een luke derby met Excelsior Maassluis. :duim:
 

Unregistere

Well-known member

Zonde, op Twitter was hij in eerste instantie enthousiaster. Maar goed, hij kan mooi even bijpraten met een oud-ploeggenoot van hem in Oranje onder 19. Is ook leuk!

Dat toernooi is wel interessant, omdat ze daar een tegenstander uit onze competitie treffen. Geeft wellicht een beeld. Dan moet onze scout daar maar eens gaan kijken. :duim:

Dat was wel aardig, ja. Ik zat er vooral op te letten op de momenten dat ik liever niet wilde dat we tevoorschijn kwamen, Zoals toen RBB en Spakenburg uit de koker tevoorschijn kwam. En ik had ons logo inderdaad al herkend, voordat ie in beeld kwam.

Zo zaten er meer te kijken volgens mij. Die man van GVVV naast mij ook heel de tijd. 'Doe die maar niet' of 'Oh, dat mag wel'. Maar het werd 'Neeeeeeee'.
 

Abubakari

Well-known member
Teletekst zei:
Komend seizoen worden penaltyseries
in het bekertoernooi,in de play-offs en
bij de Johan Cruijff-schaal volgens het
ABBA-principe afgewerkt.

Voorheen namen de ploegen de penalty's
om en om.Nu begint ploeg A,waarna ploeg
B twee penalty's mag nemen,vervolgens
ploeg A twee penalty's,enzovoort.

...
 

Unnekuukse

Active member
Waarbij er nog wel wat gaat veranderen in de 2e kwalificatieronde denk ik, want ik denk dat 2erondeduels waar dat kan (bv SJC - Lisse) toch wel naar het weekend ervoor gaan.

JVC Cuijk - Koninklijke HFC naar zaterdag 18 augustus 18.00 uur
 

Unregistere

Well-known member
Morgen gaat het toernooi los. Heeft iedereen er al zin in?

Las dat MASV zelfs vandaag al richting H.I. Ambacht is vertrokken, om ergens in de buurt te overnachten. Nemen het dus zeker serieus.
 
Bovenaan