GOES (met hoofdletters he) of Staphorst uit voor HSC'21, eerste ronde vrij, reactie van onze HSC'21'ers?
En het in de tweede ronde gewenste MASV voor ASWH en dan uit naar Bekkerveld of Hercules, wat zegt Unreg daar van?
Stay tuned!
GOES met hoofdletters, top! :duim:
Ja, MASV is op zich wel een leuke loting natuurlijk. De laagst spelende ploeg in het deelnemersveld, al zegt dat niet alles. En wel een bijzonder clubje volgens mij. Trainer Jhon van Beukering heeft er al zin in:
https://twitter.com/jhonnybruce/status/1015519588539404289
Sportief gezien zou dit voor ons, zonder de Arnhemmers te onderschatten, toch moeten lukken. En dan naar Bekkerveld of Hercules. Op papier wordt dat Hercules en dat lijkt me dan een potje met een kansenverhouding van 50-50. Maar wellicht stunt Bekkerveld en dan mogen we naar Heerlen, waar eventueel een ontmoeting met Joost wacht. Lijkt me ook wel leuk!
Dus niet ontevreden op zich. Had lichter gekund (vrijloten), maar die mazzel kun je niet altijd hebben. Dan is MASV wel een leuk alternatief. Had ook zwaarder gekund, want er waren ook dik tien ploegen uit de tweede divisie bij, waaronder enkele kandidaten voor een topklassering in die afdeling.
Nadat KNVB-man Timo Reessink het door Haps aangereikte balletje van ASWH op schandalige wijze op de grond liet vallen, bracht de vlak voor mij zittende Waan gelukkig redding. Dat was wel het moment waarop ik dacht dat we hoe dan ook tegen HSC '21 zouden loten, maar dat bewaren we dan mogelijk voor later in het toernooi.
Wel een aardig spelletje om bij het openen van de balletjes al te proberen de logo's te herkennen. Lukte bij MASV niet, dus toen dacht ik al dat er een wat onbekendere opponent uit zou komen.
Verder een prima cappuccino gekregen van het alleraardigst blonde KNVB-meisje, nog even een kort praatje kunnen maken met de afvaardiging uit Haaksbergen en de Veenendaalse enclave.
Haps had weinig diepgaande teksten over zijn ervaringen in twee bekerfinales op rij en we weten nu officieel dat Achilles '29 al sinds vorig jaar als zaterdagclub geldt bij de KNVB.