KNVB beker 2018/19

de waan

Well-known member
Die hebben we al gehad, dus dan nu graag andersom.

Maar ik hoop op vrijgeloot in de 1e ronde en thuis tegen Cluzona in de 2e.
 

Unregistere

Well-known member
Vrijgeloot en dan MASV, Uno Animo of Brielle.

Of een forumkraker. HSC '21 uit of anders tegen Blauw Geel '38 of JVC Cuijk. Of een club bij noord-ooster in de buurt.
 

JMD

Well-known member
Presentator houdt van open deuren: 'hoe belangrijk is de beker voor jullie?'
 

Sensini

Active member
DhfS2dhX4AAu9m_.jpg


DhfXkAJW0AEH5RO.jpg
 

JMD

Well-known member
Direct een mooie bollenderby met SJC - FC Lisse, die zal n.a.w. wel naar de zaterdag ervoor gaan. VVSB naar Uno Animo, die zal wel naar de zondag ervoor gaan.
Als Noordwijk de eerste voorronde wint dan is het IJsselmeervogels - Noordwijk in de 2e voorronde. Vorig jaar was het in die ronde Noordwijk - IJsselmeervogels, verrassend gewonnen door Noordwijk.
 

de waan

Well-known member
Was nog wel op beeld te zien dat ik het balletje van ASWH van de ondergang heb gered?
 

JMD

Well-known member
Was nog wel op beeld te zien dat ik het balletje van ASWH van de ondergang heb gered?

Eh, nee. Wel dat er iets gebeurde. Ze hadden 1 camera continu op Haps, die KNVB man en de ballenbak staan.

Wat gebeurde er precies?
 

de waan

Well-known member
Het balletje viel uit de houder op de grond en ik zat daar toevallig. Spannender dan dat was het niet.
 

Abubakari

Well-known member
GOES (met hoofdletters he) of Staphorst uit voor HSC'21, eerste ronde vrij, reactie van onze HSC'21'ers?

En het in de tweede ronde gewenste MASV voor ASWH en dan uit naar Bekkerveld of Hercules, wat zegt Unreg daar van?

Stay tuned!
 

de waan

Well-known member
Gemengde gevoelens.

Plus:
vrijgeloot 1e ronde
sportief niet de moeilijkst denkbare loting

Min:
uitwedstrijd
vooruitzicht van een tripje naar Goes op een woensdag niet echt aanlokkelijk.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb GOES tegen BQ1887 gezien, toen viel hun beste aanvaller vlot uit. Lastig te zeggen hoe sterk die zijn want BQ1887 speelde erg slecht die middag. Maar in Goes kwam BQ 0-2 voor waarna GOES dankzij twee arbitraire dwalingen nog op 2-2 kwam, hou ze in de gaten, die Zeeuwen!
 

Forza AZ

Well-known member
Mooiste van de loting. Twee clubs uit de 2e klasse (Te Werve-Marvilde) tegen elkaar in de 2e voorronde. Mag de winnaar maar een top loting krijgen in de 1e ronde.
 

Unregistere

Well-known member
GOES (met hoofdletters he) of Staphorst uit voor HSC'21, eerste ronde vrij, reactie van onze HSC'21'ers?

En het in de tweede ronde gewenste MASV voor ASWH en dan uit naar Bekkerveld of Hercules, wat zegt Unreg daar van?

Stay tuned!

GOES met hoofdletters, top! :duim:

Ja, MASV is op zich wel een leuke loting natuurlijk. De laagst spelende ploeg in het deelnemersveld, al zegt dat niet alles. En wel een bijzonder clubje volgens mij. Trainer Jhon van Beukering heeft er al zin in: https://twitter.com/jhonnybruce/status/1015519588539404289

Sportief gezien zou dit voor ons, zonder de Arnhemmers te onderschatten, toch moeten lukken. En dan naar Bekkerveld of Hercules. Op papier wordt dat Hercules en dat lijkt me dan een potje met een kansenverhouding van 50-50. Maar wellicht stunt Bekkerveld en dan mogen we naar Heerlen, waar eventueel een ontmoeting met Joost wacht. Lijkt me ook wel leuk!

Dus niet ontevreden op zich. Had lichter gekund (vrijloten), maar die mazzel kun je niet altijd hebben. Dan is MASV wel een leuk alternatief. Had ook zwaarder gekund, want er waren ook dik tien ploegen uit de tweede divisie bij, waaronder enkele kandidaten voor een topklassering in die afdeling.

Nadat KNVB-man Timo Reessink het door Haps aangereikte balletje van ASWH op schandalige wijze op de grond liet vallen, bracht de vlak voor mij zittende Waan gelukkig redding. Dat was wel het moment waarop ik dacht dat we hoe dan ook tegen HSC '21 zouden loten, maar dat bewaren we dan mogelijk voor later in het toernooi.

Wel een aardig spelletje om bij het openen van de balletjes al te proberen de logo's te herkennen. Lukte bij MASV niet, dus toen dacht ik al dat er een wat onbekendere opponent uit zou komen.

Verder een prima cappuccino gekregen van het alleraardigst blonde KNVB-meisje, nog even een kort praatje kunnen maken met de afvaardiging uit Haaksbergen en de Veenendaalse enclave.

Haps had weinig diepgaande teksten over zijn ervaringen in twee bekerfinales op rij en we weten nu officieel dat Achilles '29 al sinds vorig jaar als zaterdagclub geldt bij de KNVB.
 

Fregge

Well-known member
Vrijgeloot en dan MASV, Uno Animo of Brielle.

Of een forumkraker. HSC '21 uit of anders tegen Blauw Geel '38 of JVC Cuijk. Of een club bij noord-ooster in de buurt.

Volgend jaar dan maar, als de divisies gaan mengen ;)

Voor ons een hele goede loting. SDO of Urk. Beide hoofdklassers, dus we maken kans!
 

Unnekuukse

Active member
GOES met hoofdletters, top! :duim:

Ja, MASV is op zich wel een leuke loting natuurlijk. De laagst spelende ploeg in het deelnemersveld, al zegt dat niet alles. En wel een bijzonder clubje volgens mij. Trainer Jhon van Beukering heeft er al zin in: https://twitter.com/jhonnybruce/status/1015519588539404289.

Misschien doen voor de gelegenheid Nicky Hofs en Tim Cornelisse weer een keer mee bij MASV...
MASV heeft zich sowieso trouwens best aardig versterkt.
 

Unregistere

Well-known member
Misschien doen voor de gelegenheid Nicky Hofs en Tim Cornelisse weer een keer mee bij MASV...
MASV heeft zich sowieso trouwens best aardig versterkt.

Zou leuk zijn als die twee ook van de partij zijn. Jhon trekt zelf nooit de kicksen aan?

En versterking of niet, normaal gesproken mag dit natuurlijk geen probleem worden voor ons. Maar wel typisch een potje waarin je alleen maar iets te verliezen hebt uiteraard.
 

Unnekuukse

Active member
Zou leuk zijn als die twee ook van de partij zijn. Jhon trekt zelf nooit de kicksen aan?

En versterking of niet, normaal gesproken mag dit natuurlijk geen probleem worden voor ons. Maar wel typisch een potje waarin je alleen maar iets te verliezen hebt uiteraard.

Afgelopen jaar hebben ze in het bekertoernooi onder meer twee hoofdklassers en het sterke DUNO verslagen... ;-)
 
Bovenaan