KNVB beker 2018/19

Unregistere

Well-known member
Voetballend lijkt Staphorst mij inderdaad een stukje minder dan GOES. Toen wij er moesten spelen voor de landelijke amateurbeker in 2016, was het inderdaad zo'n ploeg die het vooral moest hebben van 'de beuk erin'. Toch zet ik wel in op HSC '21, maar zal best een lastig potje worden. Wel een leuk sportpark trouwens!

FC Cupkoorts gaat woensdag van 18.00 uur tot 22.30 uur weer een schakelprogramma maken, waarbij ze verslaggevers naar alle velden sturen!
 

Unregistere

Well-known member
Het zou maar zo kunnen zijn dat ik razende reporter ben vanuit Staphorst.

Leuk! :duim:

Zou wat zijn als er een spookdoelpunt valt, maar dan nu tegen Staphorst. En nog beter als je er in zou slagen om noord-ooster voor de camera te krijgen voor een gedegen analyse!
 

de waan

Well-known member
Ik weet niet of het nodig is, heb verder nog niks gehoord. Geeft ook niet, dan kan ik in ieder geval gewoon de fanboy uit gaan hangen.
 

Mug

Member
Na een nederlaag in Staphorst is het nog heel ver naar Haaksbergen. In Staphorst krijg je niets cadeau, maar Staphorst ontvangt zelf wel graag cadeautjes, zoals vorige wedstrijd in GOES .
 

JMD

Well-known member
IJsselmeervogels binnen een paar minuten op 1-0 tegen Noordwijk.

Volgens Teletekst speelt Uno Animo overigens in de 3e divisie... :)
Te Werve en Marvilde spelen volgens TT in de 1e klasse.

Penalty voor Noordwijk nu.
 

de waan

Well-known member
Alcides op weg naar een stuntje? 1-0 voor tegen VVOG met nog een paar minuten.

TEC op weg naar de winst tegen GVVV: 0-3 inmiddels. Dat is toch ook wel bijzonder.
 

JMD

Well-known member
Noordwijk werd voor rust compleet weggespeeld, stond 2-0 achter. Maar kwam terug tot 2-1 en maakt nu vlak voor tijd 2-2.
Gaat Noordwijk weer stunten tegen de Vogels???
 

Fregge

Well-known member
Van de KNVB site: FC Afkicken en de KNVB doen woensdag live verslag van zestien wedstrijden in de tweede kwalificatieronde van de TOTO KNVB Beker. FC Cupkoorts, dat twee jaar geleden voor het eerst werd uitgezonden, zal van 18.00 tot ongeveer 22.30 uur te zien zijn op totoknvbbeker.nl/live.
 

JMD

Well-known member
2-2 op de Westmaat, we gaan verlengen. Vorig jaar was het Noordwijk - IJsselmeervogels in deze ronde en toen won Noordwijk na verlenging (met 10 man) van de Vogels. Kunnen ze die stunt herhalen?
 

gevegt

Well-known member
Van de KNVB site: FC Afkicken en de KNVB doen woensdag live verslag van zestien wedstrijden in de tweede kwalificatieronde van de TOTO KNVB Beker. FC Cupkoorts, dat twee jaar geleden voor het eerst werd uitgezonden, zal van 18.00 tot ongeveer 22.30 uur te zien zijn op totoknvbbeker.nl/live.
:duim:
 

JMD

Well-known member
Noordwijk doet het weer... 2-3 met nog 1 minuut + blessuretijd te spelen in de 2e verlenging.!!!!

Herstel: nog 11 minuten na de goal... :p
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan