KNVB beker 2018/19

Mug

Member
Top prestatie van Alcides . Een beter spelend VVOG kon geen vuist maken in de zestien. Ook voor rust kreeg Alcides twee grote kansen. Na rust , een zelfde wedstrijdbeeld maar nu een perfect uitgevoerde counter van Alcides 1 - 0. Vijf minuten voor het einde weer een mooie counter 2 - 0 en het was beslist. Alcides heeft het maximale er uit gehaald en terecht gewonnen.
 

Arjen

Member
Mooie winst voor Alcides!!
Proficiat Arjen en Mug.

Haha, ik heb genoten van de manier waarop dit gebeurde.
Ik moet erbij zeggen dat het dubbel zo fijn voelde omdat er een zootje arrogantie (vooral van de staff) uit de bus stapte waar een paard de hik van zou krijgen.
Toen ik even bij de dugout stond was het alleen maar ' die lui kunnen er niks van en ' die gast kan niet voetballen etc. (die 'gast legde er later 2 in overigens 😁)
Enfin, de kop is er af!
 

Unregistere

Well-known member
Gefeliciteerd Arjen! Apart gedrag van VVOG, die normaal gesproken altijd met tien man op eigen helft staan. Lijkt mij nou juist geen ploeg waarvan de stafleden neerbuigend mogen doen over tegenstanders. Maar goed.

Iedereen wiens favorieten vandaag in actie komen, heel veel succes en hopelijk een mooie uitkomst voor allemaal! :duim:
 
Bovenaan