KNVB Beker -- (2017-2018)

Pascallovic

Well-known member
Ajax loot wel vaak uit. Ook nog naar Enschede waar we de laatste jaren niet zo best presteren. Feyenoord in de laatste 2 jaar 1x uitgespeeld of zo?

JMD

Well-known member
Thuis tegen Heracles... Ik had liever thuis tegen Ajax geloot.

Dat komt nog wel...

Feyenoord speelde 7 van haar laatste 8 bekerduels thuis. (bekerfinale 2016 niet meegeteld) Dat ene uitduel ging prompt verloren (Vitesse uit)
De laatste keer dat Feyenoord thuis een bekerduel verloor was in 2010/2011 toen Roda de penalty's beter nam.

Friesland

Well-known member
AZ speelde vorig jaar zowel de 1/16 als de 1/8 als de 1/4 als de 1/2 finale thuis.....

Bovendien kun je beker een uitwedstrijd loten, dan dat je helemaal niet geloot wordt...

Cambuur - GVVV is uiteraard een fantastische loting, maar uiteraard moet die wedstrijd tegen deze ontheemde Gelderlanders eerst maar eens gespeeld worden.

Joost

Well-known member
Ik ben na Capelle v Roda nog naar VVSB geweest, lekker dan.

Nadeel is ook nog dat we de 19e de sleutel van ons nieuwe huis krijgen. Die dag kan ik zeker niet. Maar gelukkig is VVSBv Roda de enige pot die zonder verhuizen op donderdag past.

PSV v VVV op dinsdag, zowel Ajax als Feyenoord op woensdag en VVSB v Roda op donderdag.
En dan zal Willem II v RKC wellicht de extra dinsdag wedstrijd worden.

Forza AZ

Well-known member
AZ speelde vorig jaar zowel de 1/16 als de 1/8 als de 1/4 als de 1/2 finale thuis.....
Vorig jaar inderdaad bijna alles thuis, op een verplichte uitwedstrijd bij Lienden na. Dit seizoen tot nu toe alles uit. Maar we mogen nog steeds niet klagen, want we ontlopen opnieuw de andere Eredivisie clubs.

Nu dus voor de 2e keer naar Limburg dit seizoen, na MVV nu naar Fortuna Sittard. AZ maakt zo lekker wat kilometers voor de winterstop, want ook Roda en VVV-uit in de competitie komen er binnenkort nog aan.

Bovenaan