SuikerBrood
Well-known member
Twente trekt doorgaans nog redelijk wat kijkers op TV volgens mij.
Twente trekt doorgaans nog redelijk wat kijkers op TV volgens mij.
Tja, Fox kijkt puur naar kijkcijfers.
Tja, Fox kijkt puur naar kijkcijfers.
Feyenoord en Ajax, nou vooruit, daar kijken de fans
Voor de overige wedstrijden die dag zal ook niemand warm lopen. Weet niet of er andere opties waren om in te plannen die dag.Dat zeg ik,
Maar ik heb mijn twijfels of Twente-Eindhoven een kijkcijferhit gaat worden.
Voor de overige wedstrijden die dag zal ook niemand warm lopen. Weet niet of er andere opties waren om in te plannen die dag.
Maar kan dat zonder Eredivisiewedstrijden te verplaatsen?1945 VVV Venlo-FC Utrecht
1945 Willem II-sc Heerenveen
1945 Roda JC Kerkrade-FC Groningen
E?n van deze 3 woe wedstrijden naar dinsdag verplaatsen en klaar is Kees.
Maar kan dat zonder Eredivisiewedstrijden te verplaatsen?
1945 VVV Venlo-FC Utrecht
1945 Willem II-sc Heerenveen
1945 Roda JC Kerkrade-FC Groningen
E?n van deze 3 woe wedstrijden naar dinsdag verplaatsen en klaar is Kees.
Dat kan inderdaad, al moet je die wedstrijden dan een week van te voren nog verplaatsen.Dan laat je de concurrenten ook twee dagen later spelen.
Ik had gekeken als ze Twente niet hadden ingepland.Ik kijk sowieso wel, of het nou Twente - Eindhoven is, of twee amateurclubs.
Ik had gekeken als ze Twente niet hadden ingepland.
-Willem II-Heerenveen kan niet op dinsdag omdat Heerenveen de zondag ervoor tegen Vitesse speelt, en die spelen de donderdag ervoor weer EL.
-VVV-Utrecht had op dinsdag gekund, maar dan zou AZ-Utrecht verplaatst moeten worden van zondag naar vrijdag of zaterdag.
Roda-Groningen had inderdaad wel gewoon op dinsdag gepland kunnen worden (als er tenminste geen andere activiteiten zijn in Kerkrade die dag?).
Column over FC Lisse - Hoek uit PZC:
https://www.pzc.nl/sport/beste-marc-gaat-het-weer-een-beetje~ae33597c/