KNVB Beker -- (2017-2018)

Abubakari

Well-known member
Twente trekt doorgaans nog redelijk wat kijkers op TV volgens mij.

Twente-Eindhoven, daar kijkt buiten Tukkerland toch niemand naar?

Feyenoord en Ajax, nou vooruit, daar kijken de fans en dat zijn er veel, maar eigenlijk is het ook onzin om dat soort wedstrijden live uit te zenden. Kies dan voor een mooie pot tussen twee ploegen waarvan je kunt verwachten dat ze elkaar weinig ontlopen.

Abubakari

Well-known member
Voor de overige wedstrijden die dag zal ook niemand warm lopen. Weet niet of er andere opties waren om in te plannen die dag.

1945 VVV Venlo-FC Utrecht
1945 Willem II-sc Heerenveen
1945 Roda JC Kerkrade-FC Groningen

E?n van deze 3 woe wedstrijden naar dinsdag verplaatsen en klaar is Kees.

Abubakari

Well-known member
Maar kan dat zonder Eredivisiewedstrijden te verplaatsen?

Groningen speelt het weekend er voor op vrijdag, Roda op zaterdag. Dus die kunnen prima naar dinsdag.
Ze spelen het weekend daar op op zaterdag en zondag. Had je Roda JC-Groningen live gehad ipv Twente-Eindhoven.

JMD

Well-known member
De KNVB blijft een Twents bolwerk, ze snappen dat Twente geld nodig heeft, en gunnen ze dus het geld van een live-uitzending???

Zal wel niet zo zijn, maar een andere reden kan ik idd echt niet bedenken.

Forza AZ

Well-known member
1945 VVV Venlo-FC Utrecht
1945 Willem II-sc Heerenveen
1945 Roda JC Kerkrade-FC Groningen

E?n van deze 3 woe wedstrijden naar dinsdag verplaatsen en klaar is Kees.

-Willem II-Heerenveen kan niet op dinsdag omdat Heerenveen de zondag ervoor tegen Vitesse speelt, en die spelen de donderdag ervoor weer EL.
-VVV-Utrecht had op dinsdag gekund, maar dan zou AZ-Utrecht verplaatst moeten worden van zondag naar vrijdag of zaterdag.

Roda-Groningen had inderdaad wel gewoon op dinsdag gepland kunnen worden (als er tenminste geen andere activiteiten zijn in Kerkrade die dag?).

Met dit programma moeten er alleen 2 wedstrijden in de Eerste Divisie verplaatst worden, namelijk Telstar-Almere City en MVV-Volendam gaan nu naar zondag. Dat is trouwens wel opmerkelijk gepland van de KNVB, want die speelronde is de laatste van de 1e periode. En normaal gesproken zou je daarin alle wedstrijden gelijk willen laten spelen. Vooral MVV is een kanshebber op de periodetitel en die hebben nu eventueel een voordeel omdat de concurrenten 2 dagen eerder spelen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik kijk sowieso wel, of het nou Twente - Eindhoven is, of twee amateurclubs.

Abubakari

Well-known member
-Willem II-Heerenveen kan niet op dinsdag omdat Heerenveen de zondag ervoor tegen Vitesse speelt, en die spelen de donderdag ervoor weer EL.
-VVV-Utrecht had op dinsdag gekund, maar dan zou AZ-Utrecht verplaatst moeten worden van zondag naar vrijdag of zaterdag.

Roda-Groningen had inderdaad wel gewoon op dinsdag gepland kunnen worden (als er tenminste geen andere activiteiten zijn in Kerkrade die dag?).

Dat zei ik dus. :eek:

erka

Well-known member
Ik snap wel dat ze Roda-Groningen niet live plannen. Dat kunnen veel verouderde televisies niet meer aan.

Bovenaan