KNVB Beker -- (2017-2018)

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hahaha, wat een mooie loting! Denk dat ze bij Swift ook niet ontevreden zijn.
 

JMD

Well-known member
Ja wat had je anders gedacht?
Het is de eerste keer dat het zo overdreven ladderzat is. Andere lotingen had je vooral reacties op bepaalde lotingen. Nu waren er met De Dijk - Ajax, NEC - Achilles, Feyenoord - Swift toch 'pikante' duels. Niemand die daar op reageerde, ze waren te druk bezig met 'het zijn de homo's ja echt, de homo's uit Utrecht', 'want wij zijn de superjoden' en 'helemaal niks in Amsterdam' te zingen.
Beetje vergelijkbaar met publiek dat 90 minuten op een trommel slaat en zingt terwijl er goals vallen en niet daarop reageren maar stug doorzingen.
 

JMD

Well-known member
Roda Groningen dus.

De lamme tegen de blinde!
Goed voor de kilometers.

Ajax dus naar De Dijk, PSV ook naar De Dijk (maar dan in Volendam)), Feyenoord voor de 6e keer in 7 bekerduels thuis, met NEC - Achilles een mooie derby en Katwijk - VVSB ook als fraaie Bollenderby.
 

Joost

Well-known member
Ik begin m wel te knijpen toen alleen Roda, Groningen, Heerenveen en Willem II er nog in zaten. In een tripje naar het noorden had ik eigenlijk weinig zin.

Het zal nog wel op tv komen ook denk ik.
 

JMD

Well-known member
Gezien het programma van de week ervoor en erna zullen Ajax en Feyenoord op woensdag gaan spelen (die spelen de zondag ervoor tegen elkaar en het weekend erna op zaterdag), PSV speelt de week ervoor en erna op zondag, dus het zou zomaar kunnen dat Volendam - PSV de afsluiter wordt.

Heeft het complex van De Dijk trouwens verlichting? Uitwijken naar de ArenA mag nu niet (zou het omdraaien van het duel betekenen), misschien net als in 2014 met JOS - Ajax in het Olympisch als De Dijk geen licht heeft (of meer toeschouwers wil hebben)
 

JMD

Well-known member
Ik begin m wel te knijpen toen alleen Roda, Groningen, Heerenveen en Willem II er nog in zaten. In een tripje naar het noorden had ik eigenlijk weinig zin.

Het zal nog wel op tv komen ook denk ik.

Zou zomaar kunnen ja, het is 1 van de 3 onderlinge eredivisieduels.
Vorig jaar zond FOX ook VVSB - Katwijk live uit, misschien nu weer op dinsdag om 18.30??
 

Mario

Well-known member
Het is de eerste keer dat het zo overdreven ladderzat is. Andere lotingen had je vooral reacties op bepaalde lotingen. Nu waren er met De Dijk - Ajax, NEC - Achilles, Feyenoord - Swift toch 'pikante' duels. Niemand die daar op reageerde, ze waren te druk bezig met 'het zijn de homo's ja echt, de homo's uit Utrecht', 'want wij zijn de superjoden' en 'helemaal niks in Amsterdam' te zingen.
Beetje vergelijkbaar met publiek dat 90 minuten op een trommel slaat en zingt terwijl er goals vallen en niet daarop reageren maar stug doorzingen.

Het blijft natuurlijk wel Veronica, al had dit ook bij SBS6 gepast. Maar goed ... op naar Volendam :duim:
 

Maasveld

Well-known member
Het is de eerste keer dat het zo overdreven ladderzat is. Andere lotingen had je vooral reacties op bepaalde lotingen. Nu waren er met De Dijk - Ajax, NEC - Achilles, Feyenoord - Swift toch 'pikante' duels. Niemand die daar op reageerde, ze waren te druk bezig met 'het zijn de homo's ja echt, de homo's uit Utrecht', 'want wij zijn de superjoden' en 'helemaal niks in Amsterdam' te zingen.
Beetje vergelijkbaar met publiek dat 90 minuten op een trommel slaat en zingt terwijl er goals vallen en niet daarop reageren maar stug doorzingen.

Alsof het die gasten wat boeit wie er tegen wie speelt. Zodra je club eruit ligt is de beker totaal niet interessant meer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Goede herinnering aan bezoekjes aan Tilburg, al was de laatste keer al flink wat jaren terug.

@Maasveld: Aubamejunior?! Komt die uit Heerlen?
 

Bernardo

Well-known member
Begon even te hopen op de derby met nog 5 clubs te loten en beide er nog in. Zonde. Nu weer een schijt uitwedstrijd. Pff.
 
Bovenaan