JMD
Well-known member
Nee, dat kunnen ze niet. Prima sfeertje :duim:
Van mij mag er best een sfeertje zijn, maar nu schreeuwen ze gewoon door het gesprek heen,...
Nee, dat kunnen ze niet. Prima sfeertje :duim:
Ja wat had je anders gedacht?Van mij mag er best een sfeertje zijn, maar nu schreeuwen ze gewoon door het gesprek heen,...
Het is de eerste keer dat het zo overdreven ladderzat is. Andere lotingen had je vooral reacties op bepaalde lotingen. Nu waren er met De Dijk - Ajax, NEC - Achilles, Feyenoord - Swift toch 'pikante' duels. Niemand die daar op reageerde, ze waren te druk bezig met 'het zijn de homo's ja echt, de homo's uit Utrecht', 'want wij zijn de superjoden' en 'helemaal niks in Amsterdam' te zingen.Ja wat had je anders gedacht?
Goed voor de kilometers.Roda Groningen dus.
De lamme tegen de blinde!
Ik begin m wel te knijpen toen alleen Roda, Groningen, Heerenveen en Willem II er nog in zaten. In een tripje naar het noorden had ik eigenlijk weinig zin.
Het zal nog wel op tv komen ook denk ik.
Het is de eerste keer dat het zo overdreven ladderzat is. Andere lotingen had je vooral reacties op bepaalde lotingen. Nu waren er met De Dijk - Ajax, NEC - Achilles, Feyenoord - Swift toch 'pikante' duels. Niemand die daar op reageerde, ze waren te druk bezig met 'het zijn de homo's ja echt, de homo's uit Utrecht', 'want wij zijn de superjoden' en 'helemaal niks in Amsterdam' te zingen.
Beetje vergelijkbaar met publiek dat 90 minuten op een trommel slaat en zingt terwijl er goals vallen en niet daarop reageren maar stug doorzingen.
Het is de eerste keer dat het zo overdreven ladderzat is. Andere lotingen had je vooral reacties op bepaalde lotingen. Nu waren er met De Dijk - Ajax, NEC - Achilles, Feyenoord - Swift toch 'pikante' duels. Niemand die daar op reageerde, ze waren te druk bezig met 'het zijn de homo's ja echt, de homo's uit Utrecht', 'want wij zijn de superjoden' en 'helemaal niks in Amsterdam' te zingen.
Beetje vergelijkbaar met publiek dat 90 minuten op een trommel slaat en zingt terwijl er goals vallen en niet daarop reageren maar stug doorzingen.