KNVB Beker -- (2017-2018)

Fregge

Well-known member
Zonde zonde zonde. Zelf een hele grote kans op 1-0. In een kwartier waar je wat slapper wordt, wordt dat gelijk met 3 doelpunten afgestraft. Met kop omhoog de beker uit. Op naar volgend jaar beker. Eerst handhaving!
 

Maasveld

Well-known member
Goede herinnering aan bezoekjes aan Tilburg, al was de laatste keer al flink wat jaren terug.

@Maasveld: Aubamejunior?! Komt die uit Heerlen?
Nee, is een huurling van Dortmund maar ik vergeet zijn naam altijd. Had een prima goal gisteren.
 

Unregistere

Well-known member
Leuke derby, De Dijk - Ajax. Jeroen Verhoeven die nog ??n keer alles uit de kast haalt tegen zijn oude club, kan mooi worden.

En toch weer minimaal twee amateurclubs bij de laatste zestien.
 

Forza AZ

Well-known member
Leuke uitwedstrijd weer voor AZ. Voor dit seizoen miste ik nog 4 profclubs waar ik AZ niet had zien spelen. Na MVV kan ik nu ook Almere City afstrepen. Dan mis ik alleen nog Emmen en Eindhoven.

Misschien kunnen die laatste stunten in Enschede en dan de volgende ronde Eindhoven-AZ. ;)
 

de waan

Well-known member
De Dijk - Ajax lijkt me geknipt voor het Olympisch Stadion. Daar wil De Dijk bij promotie ook spelen, dus kunnen ze mooi vast oefenen.

Volle bak.
 

Janssen

Well-known member
Gelukkig geen club uit de top 3, dan zit alles toch maar vol met successsupporters.

Nu lekker op een koude regenachtige dinsdag eruit tegen Go Ahead.
 

JMD

Well-known member
De Dijk - Ajax lijkt me geknipt voor het Olympisch Stadion. Daar wil De Dijk bij promotie ook spelen, dus kunnen ze mooi vast oefenen.

Volle bak.

Of het vol gaat zitten weet ik niet, bij JOS - Ajax van 3 jaar terug was het ook niet vol, maar wel erg gezellig. Ik was er toen aanwezig. Mocht dit duel ook naar het Olympisch gaan, dan ga ik misschien weer kijken.
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 2e ronde:

dinsdag 24 oktober
1830 NEC-Achilles'29
1945 Fortuna Sittard-Go Ahead Eagles
1945 PEC Zwolle-Kozakken Boys
1945 GVVV-Kon. HFC
1945 RKC Waalwijk-De Treffers
1945 FC Den Bosch-SC Cambuur
2045 FC Twente-FC Eindhoven
woensdag 25 oktober
1830 ASV De Dijk-Ajax
1945 Heracles Almelo-winnaar FC Lisse/HSV Hoek
1945 VVV Venlo-FC Utrecht
1945 Katwijk-VVSB
1945 Willem II-sc Heerenveen
1945 Roda JC Kerkrade-FC Groningen
2045 Feyenoord-Swift
donderdag 26 oktober
1830 FC Volendam-PSV
2045 Almere City FC-AZ


rood = live op TV
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je speelt liever EL om 19.00??? ;)

Wat heeft de KNVB beker met de EL te maken? ;)

Ik werk doorgaans van 09:00 tot 17:00 uur. Ik woon op een uur en een kwartier reizen van m'n werk. Met die 20:45 wedstrijden moet ik me na m'n werk voor de wedstrijd een paar uur vermaken en ben ik laat thuis, waardoor ik een kort nachtje heb. Vind ik niet ideaal. Dus ik had gehoopt dat we nu een keer om 18:30 mochten.
 

Joost

Well-known member
Ik vind de dinsdagwedstrijden wel bijzondere keuzes. Aangezien zowel Roda als Groningen in het weekend er voorafgaand niet op zondag spelen was ik er wel van uit gegaan dat wij op TV kwamen. Niet dat je iemand 90 minuten Roda op TV zou willen aandoen maar een affiche tussen Eredivisieclubs heeft meestal de voorkeur van Fox.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lekkere potjes op tv, terwijl je ook nog drie duels tussen eredivisionisten hebt.
 
Bovenaan