KNVB Beker -- (2017-2018)

Forza AZ

Well-known member
Maar als je de Ajaxsupporters niet laat komen maakt dat toch geen fluit uit?
Als het op een amateurveld gespeeld wordt zullen er vast toch een aantal Ajax-supporters komen en proberen binnen te komen. Bij een amateurcomplex is dat natuurlijk minder lastig dan in het stadion van ADO Den Haag.
Dat lijkt me tenminste de reden die de burgermeester zal geven.
 

Unregistere

Well-known member
Vandaag op het programma:

1700 Zwaluwen-FC Den Bosch
1830 RKC Waalwijk-Sparta Rotterdam
1945 GVVV-FC Dordrecht
1945 FC Oss-Almere City FC
1945 Noordwijk-Fortuna Sittard
1945 Barendrecht-Go Ahead Eagles
1945 Helmond Sport-SC Cambuur
1945 FC Emmen-NEC
1945 Kozakken Boys-De Graafschap
1945 Sparta Nijkerk-FC Eindhoven
1945 SC Genemuiden-De Treffers
1945 Quick Boys-FC Volendam
2045 MVV Maastricht-AZ

Nou, roep maar, welke profclubs komen er in de problemen?

Bij Dordt zijn ze zeer op hun hoede voor GVVV, aldus De Nooijer vandaag in de krant. Terecht wel, denk ik.

Danny Buijs verwacht dat Kozakken Boys alleen kan stunten bij een zeer goede dag en een slechte dag van De Graafschap, omdat die ploeg normaal gesproken meer kwaliteit heeft. Zijn spelers zijn optimistischer.

En tot slot verwachten ze in Barendrecht ook wel wat van de ontmoeting met Go Ahead Eagles. Leon Vlemmings heeft zijn halve familie en kennissenkring uitgenodigd, dus zou sneu zijn als hij uitgerekend in zijn woonplaats wordt uitgeschakeld.
 

Abubakari

Well-known member
Den Bosch kwam in de slotfase nog in de problemen, het werd in de laatste minuten van 0-3 nog 2-3 tegen Zwaluwen, maar den Bosch heeft de slotfase overleefd en is dus als eerste door. RKC-Sparta nog 0-0 bij rust.
 

Maasveld

Well-known member
Vandaag op het programma:



Nou, roep maar, welke profclubs komen er in de problemen?

Bij Dordt zijn ze zeer op hun hoede voor GVVV, aldus De Nooijer vandaag in de krant. Terecht wel, denk ik.

Danny Buijs verwacht dat Kozakken Boys alleen kan stunten bij een zeer goede dag en een slechte dag van De Graafschap, omdat die ploeg normaal gesproken meer kwaliteit heeft. Zijn spelers zijn optimistischer.

En tot slot verwachten ze in Barendrecht ook wel wat van de ontmoeting met Go Ahead Eagles. Leon Vlemmings heeft zijn halve familie en kennissenkring uitgenodigd, dus zou sneu zijn als hij uitgerekend in zijn woonplaats wordt uitgeschakeld.
Almere, Helmond en MVV zie ik ook niet zo 1,2,3 doorgaan.
 

Janssen

Well-known member
KNVB Beker -- (2017-2018)

Ik zie die beker vooral als mogelijkheid om een leuke Eredivisieclub te loten. Helaas vliegen we er altijd uit tegen amateurs.
 

leo1949

Well-known member
AZ denkt er weer te gemakkelijk over.
In plaats van de wedstrijd op slot te gooien is het nu 2 - 2
 

Unregistere

Well-known member
De logische uitschakeling van Dordt is dus een feit.

Knap stuntwerk van Kozakken Boys, winst na strafschoppen tegen De Graafschap!
 
Bovenaan