JMD
Well-known member
Dank. Dan hoef ik mij niet druk te maken. Dan ben ik op Schiphol/in vliegtuig of in Chengdu. Zal ik even kijken of nog iemand mijn seizoenkaart wil lenen.
1e bekerduel is gratis voor seizoenkaarthouders?
Dank. Dan hoef ik mij niet druk te maken. Dan ben ik op Schiphol/in vliegtuig of in Chengdu. Zal ik even kijken of nog iemand mijn seizoenkaart wil lenen.
1e bekerduel is gratis voor seizoenkaarthouders?
De man met snor gaf tevens aan dat zij als KNVB wel zouden willen dat amateurs altijd thuisrecht hebben tegen profclubs (ook in latere rondes), maar dat de BVO's dat niet willen.
Voor een amateur kan het ook leuk zijn om een keer in de Kuip of het GelreDome te spelen
Voor een amateur kan het ook leuk zijn om een keer in de Kuip of het GelreDome te spelen
Daar is de penningmeester het niet mee eens.
Alleen Fregge had een topavond, Blauw Geel '38 won heel knap van Spakenburg met 3-2. Hoe waren 'de Blauwen', Fregge?
Opvallend dat Feyenoord, ADO en Ajax op 1 avond zo dicht bij elkaar spelen. Zit toch een risico in.
Lijkt wel haast een gestuurde loting. Geen enkel top-affiche.
Wat versta jij onder top-affiche? De Europees spelende clubs konden elkaar niet loten.
Alle 2?
Nee, voorronde telt ook mee.
Een beetje zoals Munstermann een beschermde status van FC Twente heeft gekregen door hem niet te laten vervolgen wegens wanbeleid.Belachelijk; je verkloot het voor het vaderland en krijgt als beloning ook nog een beschermde status in de nationale beker.