Opvallend dat Putten - PSV op donderdagavond is. SDC Putten moet de zaterdag erna alweer hoofdklasse spelen...
Amateurs spelen wel eens vaker 2 wedstrijden binnen 3 dagen, zoals in het Paasweekend. Is wel apart dat daar dus niet de regel voor geldt dat er minimaal 3 nachten tussen moeten zitten zoals bij de profs.
Opvallend dat Feyenoord, ADO en Ajax op 1 avond zo dicht bij elkaar spelen. Zit toch een risico in.
Qua tijd zou het goed moeten gaan. Feyenoord kon niet anders dan op woensdag spelen. Ik weet niet hoe dat met Ajax zit.
Scheveningen - Ajax wordt bij ADO gespeeld en er zijn geen uitsupporters welkom
En dan neem ik aan dat ze bezwaar maken tegen het feit dat ze geen supporters mee mogen nemen? Want volgens mij heeft de uitploeg niet veel te kiezen qua locatie?Ajax heeft inmiddels bezwaar gemaakt, dus zal nog wel een staartje krijgen.
Als er geen Ajaxsupporters mogen komen, speel dan lekker op Houtrust.
https://www.ad.nl/den-haag/maar-3-500-man-welkom-bij-scheveningen-ajax~aaddc2ec/
Het wordt steeds lachwekkender. Naast uitfans zijn eventuele thuisfans vanaf 3501 ook niet welkom ondanks dat er ruimte zat is.mg:
Waarom speel je dan in hemelsnaam in dat stadion?
"Scheveningen, uitkomend in de derde divisie, mag het duel tegen de topclub uit Amsterdam niet op het eigen complex, Houtrust, spelen, omdat (burgermeester) Krikke van mening is dat ze de veiligheid van de bewoners in de omliggende wijken niet kan garanderen."
Hierom dus: