Unregistere
Well-known member
Positief daaraan is wel dat het niet op een rare tijd wordt gespeeld, maar gewoon om 20.00u.
Da's waar. Voor de supporters van ASWH wel zo leuk ook, zo'n avondwedstrijdje.
Positief daaraan is wel dat het niet op een rare tijd wordt gespeeld, maar gewoon om 20.00u.
En wie is het meest gevraagd?
De meeste aanvragen zijn toch wel voor Mels van Driel. Niet onlogisch, is de bekendste naam voor de buitenstaanders natuurlijk. Maar er zit best wel wat spreiding in hoor. Fox doet een item met Stef Doed?e, de doelman, en Nu.nl ging voor Nick Slotboom als enige Ambachter in de selectie. Die worden ook allebei nog gevolgd op hun werk.
Morgen gaat de webredactie van AD / De Dordtenaar ook mee met ons. Zij zullen steeds kleine filmpjes maken en plaatsen, best grappig.
Hopelijk hoeven jullie dan geen berg op zoals Heracles.
Stef Doed?e en Mels van Driel ken ik inderdaad wel.
De tactiek is gisteravond in ieder geval besproken! :duim:
De route oogt vrij vlak.
Dat zijn inderdaad de bekendste namen voor de buitenwacht, vermoed ik. Met Shabir Isoufi wellicht, maar die speelt niet. Andere spelers zullen vooral bekend zijn bij mensen die het amateurvoetbal volgen.
De tactiek is gisteravond in ieder geval besproken! :duim:
Die worden ook allebei nog gevolgd op hun werk.
En? Wat mogen we verwachten? Alles vol op de aanval neem ik aan.
Hoe het kan lopen met veelbelovende talenten. Men had wel de verwachting dat Isoufi het zou gaan redden bij Feyenoord. Vervolgens bij Excelsior en ik meen Dordt ook niet aan de bak gekomen. Nu me alle respect wisselspeler bij een amateurvereniging.
Dat begint onderhand ook wel erg afgezaagd te worden, hoor. Het stereotype van de amateur die om zes uur 's morgens al op de steiger staat en 's avonds een stelletje verwende profs tegenkomt.