KNVB Beker 2016/17

?

?uti

Guest
Gisteren 90 minuten zitten afzien bij PEC Zwolle tegen VVV Venlo. Wat een kutwedstrijd en wat een lelijk stadion, dan is zelfs de Euroborg nog een mooi stadion.
 

Max

Administrator
Forumleiding
AZ-Emmen was om 20.00u. Dus idealer kan het niet lijkt me. En alsnog maar 5300 kaarten verkocht (en die waren volgens mij niet eens allemaal aanwezig).

Had in mijn hoofd half zeven zitten. Nee, beter wordt het niet. Half zeven met de beker of zeven uur Europees is kut evenals kwart voor negen beker of negen uur Europees.
 

Abubakari

Well-known member
Dus als er bij mij in het vak een Ajacied juicht, als er wat je juichen valt, betwijfel ik. Dan ben jij het.:duim:

Haha, ze winnen met 4-0 van een amateurclub en winnen thuis van FC Oss en gelijk is het lek boven en is het twijfelachtig of Ajax nog wel bij Cambuur kan scoren? :D
Ik zou zeggen eerst maar eens uit bij Eindhoven winnen (en dan nog eens wat uitwedstrijden winnen), zien we dan wel eens weer of het alleen aan Maas lag.

Oost is meer dan 1 vak, dus het is maar de vraag of ik gezellig bij je in het vak zit.

Overigens zit ik al 18 jaar bij FC Groningen-Ajax in het thuisvak, genoeg te juichen gehad (net als de meeste keren dat ik bij Cambuur-Ajax in een thuisvak zat), maar nooit problemen gehad, ik weet mij wel te gedragen. Ik juich ook niet, het is geen Ajax-Feyenoord, ik juich ook niet als Ajax scoort tegen Willem II ofzo. Ha, ik zal een beetje uit mijn dak gaan omdat Ajax een goal maakt tegen Cambuur. Een tevreden smile als het een mooie goal was en verder niks. Nee juh, niks aan 't handsje. Gewoon lekker tussen de Camburista hopen dat Ajax wint en mocht Cambuur voor een superstunt zorgen heb ik liever dat Cambuur dat flikt dan eender welke andere club.
 

Unregistere

Well-known member
AZ-Emmen was om 20.00u. Dus idealer kan het niet lijkt me. En alsnog maar 5300 kaarten verkocht (en die waren volgens mij niet eens allemaal aanwezig).

Ja, maar Emmen is ook niet echt een publiekstrekker natuurlijk. :p

En je bent toch weer een ronde verder.
 

Bernardo

Well-known member
Haha, ze winnen met 4-0 van een amateurclub en winnen thuis van FC Oss en gelijk is het lek boven en is het twijfelachtig of Ajax nog wel bij Cambuur kan scoren? :D
Ik zou zeggen eerst maar eens uit bij Eindhoven winnen (en dan nog eens wat uitwedstrijden winnen), zien we dan wel eens weer of het alleen aan Maas lag.

Oost is meer dan 1 vak, dus het is maar de vraag of ik gezellig bij je in het vak zit.

Overigens zit ik al 18 jaar bij FC Groningen-Ajax in het thuisvak, genoeg te juichen gehad (net als de meeste keren dat ik bij Cambuur-Ajax in een thuisvak zat), maar nooit problemen gehad, ik weet mij wel te gedragen. Ik juich ook niet, het is geen Ajax-Feyenoord, ik juich ook niet als Ajax scoort tegen Willem II ofzo. Ha, ik zal een beetje uit mijn dak gaan omdat Ajax een goal maakt tegen Cambuur. Een tevreden smile als het een mooie goal was en verder niks. Nee juh, niks aan 't handsje. Gewoon lekker tussen de Camburista hopen dat Ajax wint en mocht Cambuur voor een superstunt zorgen heb ik liever dat Cambuur dat flikt dan eender welke andere club.

Het lek is boven, kijk alleen, hoe er nu weer met plezier word gespeeld.

Voor de rest: :duim:
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 1/8e finales:

dinsdag 13 december
1830 FC Volendam-VVSB
2045 IJsselmeervogels-sc Heerenveen
woensdag 14 december
1830 PEC Zwolle-FC Utrecht
2000 Vitesse-Jodan Boys
2000 AZ-ASWH
2045 Feyenoord-ADO Den Haag
donderdag 15 december
1830 SC Cambuur-Ajax
2045 Heracles Almelo-Sparta Rotterdam
 

Max

Administrator
Forumleiding
KNVB Beker 2016/17

Feyenoord - ADO kon zonder schuiven niet op een andere dag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik snap alleen het tijdstip niet. Verder logisch dat ze op iedere dag een aansprekend affiche willen hebben.
 
Bovenaan