We gaan terug naar 95/96, Cambuur - Ajax, achtste finales. 2-0. Kansloos ben je nooit.
Nu op het kunstgras wel denk ik..
Spelen we dus in 2 weken tijd , 2x tegen Jong Ajax thuis.
We gaan terug naar 95/96, Cambuur - Ajax, achtste finales. 2-0. Kansloos ben je nooit.
Droomloting wat mij betreft!
Ik hoop trouwens dat het niet zo koud is als in 1996, godskelere wat een koude kermis was dat.
Droomloting wat mij betreft!
Ik hoop trouwens dat het niet zo koud is als in 1996, godskelere wat een koude kermis was dat.
Op een thuisvak is het ook niet altijd even verstandig om voor de tegenstander te juichen.
Volgens mij ging dat over Feyenoorders.Volgens sommige hier mag je dan fysiek helemaal los op die Ajacied. Maar ik reken erop dat jij fatsoenlijk blijft.
Volgens mij ging dat over Feyenoorders.
VVSB heeft misschien nog wel een kans. Voor de rest wordt het erg moeilijk.Laatste ronde met amateurs?
VVSB heeft misschien nog wel een kans. Voor de rest wordt het erg moeilijk.
Qua publiek zou ik niet op teveel rekenen. Van de week tegen Emmen waren er maar 5300 kaarten verkocht (terwijl de prijs maar 2,50 was).Nou, op bezoek bij Forza AZ. Vanuit ons oogpunt misschien niet helemaal de droomloting, maar wel erg leuk. Eredivisieclub, in het stadion. Hopelijk komt er wel een beetje publiek op af in verband met de recettedeling, haha.