KNVB Beker 2016/17

PES5

Administrator
Forumleiding
Terug van een avondje Eindhoven. Weer eentje weg kunnen strepen op het lijstje met stadions. Prima sfeer in het uitvak. Kleine 300 man mee. Wedstrijd was teleurstellend. Eerste half uur dominant en goed. Steeds vol druk zettend en twee goede goals. Daarna zag je de concentratie wegvloeien, werd er niet meer gejaagd en riepen ze de problemen over zichzelf af. Het is dat Eindhoven eigenlijk ook tot niks in staat was en dat Heerenveen de controle na het inbrengen van Yuki en Larsson weer overnam. Al met al een leuk avondje bij een gastvrije tegenstander met de uitstraling van een amateurclub.

Nu uit tegen de rooien. Mooie loting en als ik kan, zal ik ook zeker weer present zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Ga het bestuur maar de wet voorschrijven, daar heb je meer aan. Al heb ik de indruk dat ze net zo min als ik naar jou luisteren.

Doelstelling is Oost en HUP AJAX!:duim:

Maar het hangt ook een beetje van de datum en tijdstip af. Heb ook nog een thuisfront, maar ik verwacht er wel een mouw aan te passen.
 

Bernardo

Well-known member
Dus als er bij mij in het vak een Ajacied juicht, als er wat je juichen valt, betwijfel ik. Dan ben jij het.:duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens sommige hier mag je dan fysiek helemaal los op die Ajacied. Maar ik reken erop dat jij fatsoenlijk blijft.
 

Unregistere

Well-known member
Nou, op bezoek bij Forza AZ. Vanuit ons oogpunt misschien niet helemaal de droomloting, maar wel erg leuk. Eredivisieclub, in het stadion. Hopelijk komt er wel een beetje publiek op af in verband met de recettedeling, haha.

En saillant detail: Ron Vlaar neemt het op tegen de club waar zijn zoontje in de jeugd voetbalt!

Overigens scheelde het maar weinig of we hadden opnieuw Ajax te pakken. :D
 

Forza AZ

Well-known member
Nou, op bezoek bij Forza AZ. Vanuit ons oogpunt misschien niet helemaal de droomloting, maar wel erg leuk. Eredivisieclub, in het stadion. Hopelijk komt er wel een beetje publiek op af in verband met de recettedeling, haha.
Qua publiek zou ik niet op teveel rekenen. Van de week tegen Emmen waren er maar 5300 kaarten verkocht (terwijl de prijs maar 2,50 was).

Maar welkom in Alkmaar in ieder geval, en waarschijnlijk kan ASWH wel de hele tribune achter het doel krijgen. Is de laatste jaren vaker gebeurd met thuiswedstrijden tegen amateurclubs (GVVV, HHC).
 
Bovenaan