Luckassen doet waarschijnlijk niet eens mee morgen volgens RTVNH:Uiteraard. Druk zetten op Luckassen in de opbouw van AZ.
Hup IJsselmeervogels!
Welja, ga je gelijk nog even halen tegen een amateurclub.Uiteindelijk dik met 0-1 gewonnen. Zoals ik in september ook al zei, toen Cambuur van Rijnvogels won: in de beker telt alleen de zege, 0-1 is net zo goed als 0-10.
Wel iedere ronde schijtmazzel. Tegen De Graafschap wonnen jullie ook zeer onverdiend.
Luckassen doet waarschijnlijk niet eens mee morgen volgens RTVNH:
Vermoedelijke opstelling AZ: Rochet; Lewis, Hatzidiakos, Ouwejan; Til, M?hren, Rienstra, Bel Hassani; Stengs, Friday, Tankovic.
Een mengeling van AZ en Jong AZ dus waarschijnlijk.
RTVNH had blijkbaar ook maar wat gegokt qua opstelling. Olij gaat inderdaad keepen en er zullen nog wel meer spelers in de basis staan die afgelopen wedstrijden geen basisplaats hebben gehad. Voor de exacte opstelling moeten we maar tot vanavond wachten.Bel Hassani zou wel leuk zijn, die kent een paar jongens bij ons. Maar volgens de site van AZ is Til geblesseerd? En ik zie nu overal dat Olij mag keepen. Dat doet me denken aan de Arena, toen Ajax ook de derde keeper opstelde... Hopelijk dus een goaltje voor ons!
RTVNH had blijkbaar ook maar wat gegokt qua opstelling. Olij gaat inderdaad keepen en er zullen nog wel meer spelers in de basis staan die afgelopen wedstrijden geen basisplaats hebben gehad. Voor de exacte opstelling moeten we maar tot vanavond wachten.
Veel plezier in ieder geval vanavond bij deze bijzondere wedstrijd voor jullie. Helaas zal het stadion erg leeg zijn. Er worden slechts 4000-5000 toeschouwers verwacht.