Zeker, ik reageer ook specifiek op de vergelijking Feyenoord en Utrecht.
AZ was ook recent te gast in Kerkrade en op basis van die wedstrijd en de wedstrijd tegen Feyenoord is het vrij onbegrijpelijk dat het jullie gelukt is om Feyenoord van de mat te spelen.
In Kerkrade speelde AZ ook niet erg goed inderdaad, al was de wedstrijd voor de rode kaart wel aardig onder controle. Daarna was het inderdaad een wonder dat de 0-1 overeind bleef.
Forza-AZ houdt niet zo ven enig tegengas als het over zijn club gaat, Joost, als AZ komend weekend wint dan schat hij zijn club in in het rijtje Barcelona,Real Madrid ed.
Tot de 1-1 hadden we niks te vrezen in Alkmaar, het lag niet aan AZ maar aan een totale black out dat we het veld afliepen met 4-2.
Feyenoord had inderdaad een heel slechte dag in Alkmaar, maar ook AZ speelde gewoon een goede wedstrijd.
En het is natuurlijk onzin dat ik AZ nu ineens als een topclub inschat. Normaal gesproken wint Feyenoord thuis van AZ, maar als de huidige vorm van Feyenoord en AZ aanhouden wordt het wel een stuk spannender dan in de competitiewedstrijd voor de winterstop.
Ik heb eerder de indruk dat dit voor jou geldt.
Wie neutraal kijkt ziet ook wel dat Feyenoord helemaal niet zo'n goede ploeg heeft dit jaar. Snap ook werkelijk hoe sommigen er maar steeds bij komen dat er zelfs een kampioenschap in zat/zit. Dat kan alleen als je het met een Feyenoordbril op bekijkt.
Ik heb Feyenoord nooit als serieuze kampioenskandidaat gezien. Ze hadden voor de winterstop inderdaad heel goede resultaten, maar hadden over geluk ook niet te klagen in een hoop wedstrijden. Dat geluk moest een keer ophouden, al had ik ook weer niet verwacht dat ze zo erg zouden instorten als de laatste 6 wedstrijden.
Ik had verwacht dat ze redelijk ge?soleerd op plek 3 zouden staan. Nu komen er een hoop clubs ineens aardig dichtbij, maar ik verwacht dat Feyenoord toch wel weer opkrabbelt en die 3e plek uiteindelijk redelijk stevig in handen neemt.