KNVB-beker 2015/16

Mr. Wrong

New member
Beide stellingen zijn natuurlijk pertinente onzin, ik vermoed dat je emoties je ratio in de weg zitten en dat de wens hier de vader van de gedachte is.

Ik heb eerder de indruk dat dit voor jou geldt.
Wie neutraal kijkt ziet ook wel dat Feyenoord helemaal niet zo'n goede ploeg heeft dit jaar. Snap ook werkelijk hoe sommigen er maar steeds bij komen dat er zelfs een kampioenschap in zat/zit. Dat kan alleen als je het met een Feyenoordbril op bekijkt.
 

inhethoekje

Active member
Ik heb eerder de indruk dat dit voor jou geldt.
Wie neutraal kijkt ziet ook wel dat Feyenoord helemaal niet zo'n goede ploeg heeft dit jaar. Snap ook werkelijk hoe sommigen er maar steeds bij komen dat er zelfs een kampioenschap in zat/zit. Dat kan alleen als je het met een Feyenoordbril op bekijkt.

Dit is gewoon achteraf een koe in de kont kijken,door de goede resultaten op het begin werd er inderdaad gedacht aan een kampioenschap, daar deed de media volop aan mee, nu het minder gaat zijn al die ''kenners'' opeens aan het orakelen dat ze altijd al dachten dat het geen goede ploeg is, zo ken ik het ook.

Voor jou informatie, onze TD deed er niet aan mee.

Als Vitesse 3 potten op rij wint loopt de media de polonaise,ze hebben een kampioensploeg aan het werk gezien,om na 4 nederlagen weer te zeggen dat het elftal wel erg jong is.
 

Keyser S?ze

New member
Ik heb eerder de indruk dat dit voor jou geldt.
Wie neutraal kijkt ziet ook wel dat Feyenoord helemaal niet zo'n goede ploeg heeft dit jaar. Snap ook werkelijk hoe sommigen er maar steeds bij komen dat er zelfs een kampioenschap in zat/zit. Dat kan alleen als je het met een Feyenoordbril op bekijkt.

Dit is makkelijk achteraf je gelijk halen. Tenzij je dit in augustus ook al geroepen hebt.
 

Mr. Wrong

New member
Dit is gewoon achteraf een koe in de kont kijken,door de goede resultaten op het begin werd er inderdaad gedacht aan een kampioenschap, daar deed de media volop aan mee, nu het minder gaat zijn al die ''kenners'' opeens aan het orakelen dat ze altijd al dachten dat het geen goede ploeg is, zo ken ik het ook.

Voor jou informatie, onze TD deed er niet aan mee.

Als Vitesse 3 potten op rij wint loopt de media de polonaise,ze hebben een kampioensploeg aan het werk gezien,om na 4 nederlagen weer te zeggen dat het elftal wel erg jong is.

Ik heb het dan ook niet over jullie TD. Sterker nog er zijn hier op het forum ook genoeg die niet aan die hype meededen en wel degelijk de realiteit bleven zien. Daarom sprak ik in mijn vorige opmerking over 'sommigen'.
En ik beweer dit dan ook niet alleen nu en achteraf, maar al veel eerder in het seizoen heb ik aangegeven dat Feyenoord wel erg veel mazzel had en het een beetje boven haar stand leefde.
En de media moet je, zoals jij al aangeeft, vooral niet al te serieus nemen. Doe ik ook niet.
 

Forza AZ

Well-known member
Zeker, ik reageer ook specifiek op de vergelijking Feyenoord en Utrecht.

AZ was ook recent te gast in Kerkrade en op basis van die wedstrijd en de wedstrijd tegen Feyenoord is het vrij onbegrijpelijk dat het jullie gelukt is om Feyenoord van de mat te spelen.

In Kerkrade speelde AZ ook niet erg goed inderdaad, al was de wedstrijd voor de rode kaart wel aardig onder controle. Daarna was het inderdaad een wonder dat de 0-1 overeind bleef.

Forza-AZ houdt niet zo ven enig tegengas als het over zijn club gaat, Joost, als AZ komend weekend wint dan schat hij zijn club in in het rijtje Barcelona,Real Madrid ed.

Tot de 1-1 hadden we niks te vrezen in Alkmaar, het lag niet aan AZ maar aan een totale black out dat we het veld afliepen met 4-2.

Feyenoord had inderdaad een heel slechte dag in Alkmaar, maar ook AZ speelde gewoon een goede wedstrijd.

En het is natuurlijk onzin dat ik AZ nu ineens als een topclub inschat. Normaal gesproken wint Feyenoord thuis van AZ, maar als de huidige vorm van Feyenoord en AZ aanhouden wordt het wel een stuk spannender dan in de competitiewedstrijd voor de winterstop.

Ik heb eerder de indruk dat dit voor jou geldt.
Wie neutraal kijkt ziet ook wel dat Feyenoord helemaal niet zo'n goede ploeg heeft dit jaar. Snap ook werkelijk hoe sommigen er maar steeds bij komen dat er zelfs een kampioenschap in zat/zit. Dat kan alleen als je het met een Feyenoordbril op bekijkt.

Ik heb Feyenoord nooit als serieuze kampioenskandidaat gezien. Ze hadden voor de winterstop inderdaad heel goede resultaten, maar hadden over geluk ook niet te klagen in een hoop wedstrijden. Dat geluk moest een keer ophouden, al had ik ook weer niet verwacht dat ze zo erg zouden instorten als de laatste 6 wedstrijden.
Ik had verwacht dat ze redelijk ge?soleerd op plek 3 zouden staan. Nu komen er een hoop clubs ineens aardig dichtbij, maar ik verwacht dat Feyenoord toch wel weer opkrabbelt en die 3e plek uiteindelijk redelijk stevig in handen neemt.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Met precies nul competitiedoelpunten op zijn naam.
Je kan ver komen door per ongeluk een keer op de goede plek te staan. Maar als BVO het wil proberen, dan is dat hun keuze. Mag aannemen dat ze verder kijken dan dat doelpunt in de beker, want daar had je geen enkele kwaliteit voor nodig.
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha, moet er ook wel om lachen. Als je het over de spits van VVSB hebt, dan denk ik aan Serbony. Van die worstenverkoper van de HEMA had ik nog nooit gehoord.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb het dan ook niet over jullie TD. Sterker nog er zijn hier op het forum ook genoeg die niet aan die hype meededen en wel degelijk de realiteit bleven zien. Daarom sprak ik in mijn vorige opmerking over 'sommigen'.
En ik beweer dit dan ook niet alleen nu en achteraf, maar al veel eerder in het seizoen heb ik aangegeven dat Feyenoord wel erg veel mazzel had en het een beetje boven haar stand leefde.
En de media moet je, zoals jij al aangeeft, vooral niet al te serieus nemen. Doe ik ook niet.

Het feit dat wij al het hele seizoen slecht spelen, zegt verder niets over de kampioenswens aan het begin van het seizoen. Onze TD had namelijk vier spelers voor een totale transfersom van een miljoen of 8, plus twee transfervrije, internationaal gelouterde meervoudig internationals gehaald. Iedere club die dat in Nederland doet moet voor het kampioenschap spelen. Dat de selectie vervolgens qua opbouw niet deugt en we met een trainer zitten die aan de lopende band beginnersfouten maakt, doet daar verder niets aan af. We hebben gefaald en alleen de beker kan het seizoen enigszins redden.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord - AZ is trouwens op donderdag 3 maart gepland. Lekker weekje voor AZ, de zondag ervoor spelen de Alkmaarders uit bij Ajax.
 
VVSB krijgt maar liefst 2050 kaarten van FC Utrecht. Hulde voor de directie en supportersvereniging van Utrecht dat zij zo meedenken voor een gezamenlijk voetbalfeest! Dat is nog wel eens anders geweest deze jaargang....
 

Joost

Well-known member
VVSB krijgt maar liefst 2050 kaarten van FC Utrecht. Hulde voor de directie en supportersvereniging van Utrecht dat zij zo meedenken voor een gezamenlijk voetbalfeest! Dat is nog wel eens anders geweest deze jaargang....

Is dat niet de capactieit van het uitvak?
 

Unregistere

Well-known member
Haha, moet er ook wel om lachen. Als je het over de spits van VVSB hebt, dan denk ik aan Serbony. Van die worstenverkoper van de HEMA had ik nog nooit gehoord.

Vorig seizoen heeft hij wel vrij veel goals gemaakt. Tien stuks, na Serbony de meeste voor VVSB. Maar dit seizoen gaat het dus niet zo goed. Zoals Waan al zei: exact nul goals. Dus het verbaast me wel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Voorverkoop bij VVSB is een uurtje aan de gang en de eerste 1500 kaarten zijn al verkocht. Dat uitvak met ruim 2000 man komt dus wel vol in Utrecht.
 
Bovenaan