KNVB-beker 2015/16

PES5

Administrator
Forumleiding
Harkema kreeg in Heerenveen eens de hele korte zijde. Al zijn veel Harekieten ook gewoon Feanfan. Kan Utrecht dat ook niet regelen?
 

Forza AZ

Well-known member
Harkema kreeg in Heerenveen eens de hele korte zijde. Al zijn veel Harekieten ook gewoon Feanfan. Kan Utrecht dat ook niet regelen?
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel Utrecht-supporters ze verwachten. Zo toch vreemd zijn als je eigen supporters moet gaan teleurstellen nadat je meer kaarten aan de uitsupporters hebt gegeven.
 
Toch heeft Utrecht al 12000 kaarten verkocht in de voorverkoop aan seizoenskaarthouders. Morgen start de verkoop aan clubkaarthouders.

Bij VVSB sluit vanavond de voorverkoop. Toch niet gek, al 1500 verkochte kaarten. Dit zullen er naar alle waarschijnlijkheid rond de 1700/1800 worden. Naar verwachting zullen er dan nog 200/300 kaarten in de vrije verkoop gaan.
 

DeftonesJP

New member
Logisch ook, als mijn amateurclub in de halve finale stond zou ik er heel wat voor over hebben om er bij te zijn. Lijkt me een epische ervaring.
 

Forza AZ

Well-known member
Gisteravond begon de verkoop voor Feyenoord-AZ. Er zijn nu al 800 kaarten verkocht, dus dat moet wel een vol uitvak gaan worden (1200).
 

Forza AZ

Well-known member
Kaartje voor het uitvak 17,50 en het goedkoopste kaartje op de thuisvakken is 26,00...
Dat komt omdat de KNVB de kaarten voor uitsupporters in de halve finale op een standaardprijs van 10 euro heeft bepaald. Dat Feyenoord dan meer vraagt aan hun eigen supporters is hun eigen keus.
 
Bovenaan