KNVB-beker 2015/16

Satyr

Administrator
Forumleiding
Parami mag de loting doen, begreep ik. Wat zal de Hema daar een goede dag hebben vandaag.
 

Forza AZ

Well-known member
Ook Nieuw Zuid heeft niet genoeg licht voor een halve finale.
Ik denk zelf aan Telstar of ADO. En het beste lijkt mij gewoon om de wedstrijd om te draaien als VVSB een thuiswedstrijd loot.
Omdraaien is inderdaad (gelukkig) niet toegestaan. Dat zou omkoping in de hand werken.

Mochten ze geen amateurveld in de buurt kunnen vinden of genoeg lichtcapaciteit kunnen regelen, dan zullen ze naar een betaald voetbalstadion moeten uitwijken.
 

Joost

Well-known member
De media springen er zoals verwacht bovenop en doen vooral gretig verslag alsof het een stel goedwillende amateurs is dat 's zondags slechts om de eer een balletje in het rond schopt.
 

gevegt

Well-known member
De media springen er zoals verwacht bovenop en doen vooral gretig verslag alsof het een stel goedwillende amateurs is dat 's zondags slechts om de eer een balletje in het rond schopt.

Vergeleken met IJsselmeervogels valt het nog wel mee.
 

inhethoekje

Active member
De media springen er zoals verwacht bovenop en doen vooral gretig verslag alsof het een stel goedwillende amateurs is dat 's zondags slechts om de eer een balletje in het rond schopt.
Neen, je begrijpt het echt verkeerd, het gaat iedereen erom de manier waarop.

Ijsselmeervogels was ook geen goedwillende amateurclub, die betaalde ook, maar de manier waarop ze de halve finale haalde sprak iedereen tot de verbeelding.
Een spits die niet op zondag wilde spelen (en volgens mij garnalenpeller oid),zoals het nu even nieuws is dat een stagiair van de Hema voor even een BN''er is.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
De media springen er zoals verwacht bovenop en doen vooral gretig verslag alsof het een stel goedwillende amateurs is dat 's zondags slechts om de eer een balletje in het rond schopt.


PS.

Die spits van de HEMA gaf net al toe dat ze voor het bekerduel een premie hadden afgesproken, alsof de voetbalwereld niet weet dat de Topklasse redelijk goed betaald.

Ik heb een collega gehad die liever bij de Treffers bleef ballen dan dat hij naar NEC kon.
 

JMD

Well-known member
Ben benieuwd hoe laat vanavond de loting is. Dat zou toch binnen een half uur na het einde van het duel van vanavond moeten kunnen. Zoveel samenvattingen van de andere duels zijn er nou ook weer niet.
 

inhethoekje

Active member
Ben benieuwd hoe laat vanavond de loting is. Dat zou toch binnen een half uur na het einde van het duel van vanavond moeten kunnen. Zoveel samenvattingen van de andere duels zijn er nou ook weer niet.

Fox heeft het over half 12, maar dan zal het op Veronica (of is het SBS) wel eerder zijn.
 

de waan

Well-known member
De media springen er zoals verwacht bovenop en doen vooral gretig verslag alsof het een stel goedwillende amateurs is dat 's zondags slechts om de eer een balletje in het rond schopt.

Ja, dat is altijd wel een grappige reflex. Alsof elke speler in de topklasse een postbode of bollenpeller is, die zestig uur per week werkt en met een boterham in de vuist snel naar de training fietst. En bovendien hebben de meeste spelers van FC Den Bosch waarschijnlijk ook niet veel meer dan een karig loontje.

Maar goed, het is wel leuk dat er zoveel aandacht is voor deze prestatie.

Dit filmpje van Voetbal in de Bollenstreek vond ik wel leuk in elkaar gezet.

 

JMD

Well-known member
Parami mag de loting doen, begreep ik. Wat zal de Hema daar een goede dag hebben vandaag.

Loting schijnt nu door Willem Janssen gedaan te worden. Geen idee waarom Parami de loting niet doet, hij was in Eindhoven.
 
Bovenaan