KNVB-beker 2015/16

G

Gast

Guest
Wat een feest na afloop. Ben net thuis en het was nog niet afgelopen. HUP BAVO
 

Forza AZ

Well-known member
Mocht VVSB thuis loten, spelen ze dan ook in Noordwijkerhout? Want volgens mij speelden ze eerder dit seizoen een bekerwedstrijd ergens anders vanwege gebrek aan licht.
 

Forza AZ

Well-known member
Alvast vooruitlopend op de halve finales. Dit zijn de data (1-3 maart) dat de clubs kunnen spelen zonder dat er competitiewedstrijden verplaatst hoeven te worden:

PSV: di, wo
Utrecht: wo
Feyenoord: wo, do
AZ: wo
VVSB: wo, do

Als Feyenoord tegen VVSB loot is het dus duidelijk: AZ-PSV/Utrecht op woensdag, VVSB-Feyenoord op donderdag.

Is de loting anders, dan zullen beide wedstrijden op woensdag moeten, of zal er geschoven moeten worden in de competitie.
 

Joost

Well-known member
Ook Nieuw Zuid heeft niet genoeg licht voor een halve finale.
Ik denk zelf aan Telstar of ADO. En het beste lijkt mij gewoon om de wedstrijd om te draaien als VVSB een thuiswedstrijd loot.

Volgens mij mag dat niet. Xerxes had dat een paar jaar terug ook gewild tegen Feyenoord.
 

DeftonesJP

New member
ADO zou mooi zijn. Wellicht ga ik die wedstrijd dan vincken. Dat stadion is voor mij goed aan te raden alleen spelen er zelden clubs die voor mij interessant zijn. Dit historische potje is dus wel een optie.
 

JMD

Well-known member
Ook Nieuw Zuid heeft niet genoeg licht voor een halve finale.
Ik denk zelf aan Telstar of ADO. En het beste lijkt mij gewoon om de wedstrijd om te draaien als VVSB een thuiswedstrijd loot.

Kunnen ze wel in Lisse spelen?? Die hebben volgens mij een hele goede lichtinstallatie.

Jammer dat de 1/2 finale niet iets later in het seizoen is (april ofzo), dan had je in 1700 kunnen beginnen ofzo op eigen terrein
 

DeftonesJP

New member
Ik las dat ze nu al € 175.000 aan premies en recettes binnen hebben gehaald. Daar moet je inderdaad wel een paar lampjes voor neer kunnen zetten en een episch feest voor kunnen regelen.
 
Het geld wat tot nu toe verdiend is, zal voor het grootste gedeelte worden gespaard voor de bouw van een nieuw sportpark wat in de planning ligt voor de komende jaren.

Lisse is dacht ik nog minder lux dan Quick Boys. Hierdoor moest VVSB in de 3e ronde ook naar Quick Boys in plaats van FC Lisse.

Wel fantastisch om die gasten vanavond bij De Wereld Draait Door en Fox Sports (Maikey Parami) te zien!!
 
Bovenaan