DeftonesJP
New member
Ik las dat ze nu al € 175.000 aan premies en recettes binnen hebben gehaald. Daar moet je inderdaad wel een paar lampjes voor neer kunnen zetten en een episch feest voor kunnen regelen.
Omdraaien is inderdaad (gelukkig) niet toegestaan. Dat zou omkoping in de hand werken.Ook Nieuw Zuid heeft niet genoeg licht voor een halve finale.
Ik denk zelf aan Telstar of ADO. En het beste lijkt mij gewoon om de wedstrijd om te draaien als VVSB een thuiswedstrijd loot.
Parami mag de loting doen, begreep ik. Wat zal de Hema daar een goede dag hebben vandaag.
Parami mag de loting doen, begreep ik. Wat zal de Hema daar een goede dag hebben vandaag.
Het geld wat tot nu toe verdiend is, zal voor het grootste gedeelte worden gespaard voor de bouw van een nieuw sportpark wat in de planning ligt voor de komende jaren.
De media springen er zoals verwacht bovenop en doen vooral gretig verslag alsof het een stel goedwillende amateurs is dat 's zondags slechts om de eer een balletje in het rond schopt.
Neen, je begrijpt het echt verkeerd, het gaat iedereen erom de manier waarop.De media springen er zoals verwacht bovenop en doen vooral gretig verslag alsof het een stel goedwillende amateurs is dat 's zondags slechts om de eer een balletje in het rond schopt.
De media springen er zoals verwacht bovenop en doen vooral gretig verslag alsof het een stel goedwillende amateurs is dat 's zondags slechts om de eer een balletje in het rond schopt.
Ben benieuwd hoe laat vanavond de loting is. Dat zou toch binnen een half uur na het einde van het duel van vanavond moeten kunnen. Zoveel samenvattingen van de andere duels zijn er nou ook weer niet.
Het was ook wel echt een onmogelijke bal die hij binnen tikte.Klein beetje media-aandacht maar. https://twitter.com/MaikeyParami
Je snapt mijn punt dus.Ik geloof niet dat de moeilijkheidsgraad van het doelpunt er al te veel mee te maken had.