KNVB-beker 2015/16

leo1949

Well-known member
Jammer dat die amateurploegen niet thuis spelen. Uit hebben ze geen kans.

Toch denk ik dat ze er wel blij mee zullen zijn want ze krijgen de helft van de resette na aftrek van de kosten.
Want dat is ook de reden dat je ondanks een seizoenkaart toch een entreebewijs moet kopen voor deze wedstrijden.
Ik denk dat NEC van de inkomsten uit de wedstrijd tegen HHC Hardenberg niet eens zijn keeper kan betalen maar ja hij heeft er ook 2 door gelaten. :rumcolaa:

Fabian

Active member
Dit elftal knokt er wel voor. De eerste helft was belachelijk slecht. En dan vraag je je wel af waarom ze niet met de houding van de tweede helft beginnen.

Maar het is een elftal dat tot de laatste minuut blijft werken om er nog een verlenging uit te slepen en zelfs meer. We worden een beetje een Duits elftal met al die late treffers. Die penalty was overigens terecht. Gewoon een zeer domme overtreding.

Het zou alleen wel fijn zijn als je eens wat meer achterover zou kunnen leunen als supporter, want het is iedere keer weer niet goed voor mijn hart dit.

Nu Roda-uit. Ver, niet leuk, maar moet je winnen.

Ik ben overigens klaar met Vejinovic. Ik zou iedere keer met Vilhena starten. Gustafson na schorsing weer terug op 10.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dus iedere niet-Feyenoord fan hier vind het geen pingel. Zal wel toeval zijn dat we er allemaal naast zitten. Andersom was de pingel niet gegeven, dat weten we allemaal.

Max

Administrator
Forumleiding
KNVB-beker 2015/16

Ik ga het geen eens terug kijken. Jamel die verwoorde het prima met dat het gewoon oerdom trekken was. Dat kon je vanaf R ook goed zien zo ongelooflijk opzichtig. Wat de rest van DVK van de pingels vindt interesseert mij geen fuck. Die van Vitesse was er toch ook nog steeds geen pingel? Ze waren ?berhaupt allemaal onterecht. Het zal wel.

De Wolf

Well-known member
Het zou alleen wel fijn zijn als je eens wat meer achterover zou kunnen leunen als supporter, want het is iedere keer weer niet goed voor mijn hart dit.

Je kan dan beter Ajax aanhangen.

Hoewel, die hebben het heel zwaar wanneer ze geen kampioen worden.

Joost

Well-known member
De verdeling van de wedstrijden lever in ieder geval geen problemen op.

Weekend tevoren;
NEC-AZ, zaterdag
PSV-De Graafschap, zaterdag
Roda-Ajax, zondag
Feyenoord-ADO, zondag
Den Bosch-Sparta, vrijdag

Weekend erna
ADO-Roda, zaterdag
AZ-Vitesse, zaterdag
Ajax-Feyenoord, zondag
Utrecht-PSV, zondag
Go Ahead-Den Bosch, zondag

VVSB en HHC hebben het weekend na de bekerronde een vrij weekend.

Dat wordt dus;
Dinsdag: AZ-HHC
Woensdag: Den Bosch-VVSB & Roda-Feyenoord
Donderdag: PSV-Utrecht

Forza AZ

Well-known member
Den Bosch-VVSB zou eventueel ook op donderdag kunnen. De andere 3 wedstrijden zullen inderdaad wel op de data gespeeld worden zoals je zegt.

Grappig feit. De vorige en komende tegenstander van AZ spelen zaterdag tegen elkaar in de Topklasse.

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Ik ga het geen eens terug kijken. Jamel die verwoorde het prima met dat het gewoon oerdom trekken was. Dat kon je vanaf R ook goed zien zo ongelooflijk opzichtig. Wat de rest van DVK van de pingels vindt interesseert mij geen fuck. Die van Vitesse was er toch ook nog steeds geen pingel? Ze waren ?berhaupt allemaal onterecht. Het zal wel.

Ik vind het zowel een schwalbe als een penalty.

Ja, Wuytens houdt 'm vast.
Nee, Kramer duikt naar voren als hij ziet dat hij de bal nooit meer kan halen.

Typisch zo'n twijfelgeval waarin alle scheidsrechters anders beslissen. Meestal gaan ze dan uit van de mogelijkheid om de bal te spelen, die was er in dit geval niet en vaak zullen ze hiervoor dus geen strafschop geven.

Het moment doet me erg denken aan de strafschop die Ballotelli ooit eens versierde tegen Ajax.

Joost

Well-known member
Den Bosch-VVSB zou eventueel ook op donderdag kunnen. De andere 3 wedstrijden zullen inderdaad wel op de data gespeeld worden zoals je zegt.

Grappig feit. De vorige en komende tegenstander van AZ spelen zaterdag tegen elkaar in de Topklasse.

Ze proberen meestal zo min mogelijk duels op donderdag te plannen, vandaar dat ik er vanuit ga dat die wedstrijd op woensdag terechtkomt.

Ivanhoe

Active member
Immers liet wat mij betreft trouwens zien dat hij absoluut niet op de tribune hoort. Prima om op de bank te hebben als je wat power in het elftal nodig hebt. Liep gisteren werkelijk overal en deed weinig fout.

Janssen

Well-known member
Ik vind het zowel een schwalbe als een penalty.

Ja, Wuytens houdt 'm vast.
Nee, Kramer duikt naar voren als hij ziet dat hij de bal nooit meer kan halen.

Typisch zo'n twijfelgeval waarin alle scheidsrechters anders beslissen. Meestal gaan ze dan uit van de mogelijkheid om de bal te spelen, die was er in dit geval niet en vaak zullen ze hiervoor dus geen strafschop geven.

Het moment doet me erg denken aan de strafschop die Ballotelli ooit eens versierde tegen Ajax.

Deze scheids was maar wat blij dat hij iets aardigs kon doen voor het publiek in De Kuip. Andersom had-ie geen seconde aan een pingel gedacht.

Max

Administrator
Forumleiding
Bij SC Heerenveen moest De Jong van PSV een pingel krijgen, daar was de hele goegemeente over eens. Werd vastgehouden, maar kon verder nooit meer bij de bal. Dat was toen irrelevant, dus nu ook. Je hebt natuurlijk wel gelijk dat de ene scheidsrechter hem wel geeft en de ander niet. De Willem II-ers hadden echter beter hun medespeler kunnen lynchen dan de scheidsrechter. Verder was het arbitrale trio overigens sowieso geen uitblinker gisteren. Het was allemaal erg warrig.

Joost

Well-known member
Deze scheids was maar wat blij dat hij iets aardigs kon doen voor het publiek in De Kuip. Andersom had-ie geen seconde aan een pingel gedacht.

Dat laatste weet iedereen natuurlijk maar als ik dat zeg dan zijn we binnen 4 minuten 12 pagina''s verder en heb ik een eierdopje op m'n kop.

Max

Administrator
Forumleiding
Immers liet wat mij betreft trouwens zien dat hij absoluut niet op de tribune hoort. Prima om op de bank te hebben als je wat power in het elftal nodig hebt. Liep gisteren werkelijk overal en deed weinig fout.

Ik heb FC Groningen niet gezien, maar met een Immers laat toch heel veel meer zien dan een Toornstra in alle wedstrijden die ik wel van hem heb gezien. Ik snap overigens niet waarom zowel Immers als Toornstra op de bank zaten. Ik had het logischer gevonden om dan een ander type met Schuurman op de bank te zetten.

Max

Administrator
Forumleiding

Dat laatste weet iedereen natuurlijk maar als ik dat zeg dan zijn we binnen 4 minuten 12 pagina''s verder en heb ik een eierdopje op m'n kop.

calimero_vrijstaand.gif

erka

Well-known member
Ik moet zeggen dat de penalty wel terecht is. Hij houdt m gewoon net even vast.

Ben het er ook wel mee eens dat hij andersom waarschijnlijk nooit was gegeven in de 120e minuut.

gevegt

Well-known member
Het was werkelijk te belachelijk voor woorden. Hopelijk doet Kramer ook tegen PSV aan matennaaien, dan kun je er van op aan dat hij de 90 minuten niet volmaakt.

Bovenaan