KNVB-beker 2015/16

Fabian

Active member
Haha, het argument van Lucas Andersen is hilarisch:

De scheidsrechter kon een penalty geven, maar het moest niet. Je moet een wedstrijd niet op zo'n manier willen beslissen vlak voor het einde van de verlengingen."

Zie je al een scheidsrechter: "Jongens, het is een penalty maar voor deze keer zie ik het door de vingers. Dadelijk mag iedereen een strafschopje nemen."

De enige bij Willem II die zijn verlies normaal accepteert is Streppel.
 

Fabian

Active member
Die laatste zin zal toch op Wuytens slaan mag ik hopen?

Van de mensen waarvan ik reacties gelezen heb dan h?. Wuytens (gooit het op de ouderwetse Kramer-toer), Linssen en Andersen. En dus Streppel die zich rustig houdt.

Het was nog goed dat Ed Janssen rustig bleef, want hij werd nagenoeg bij de strot gegrepen anders. Dan waren er nog meer rode kaarten gevallen. Maar Janssens blijven altijd rustig. Die zijn buitenaards wat dat betreft.

Zivkovic heeft het vooral laten liggen natuurlijk voor Willem II. Heeft vier mogelijkheden gehad op de beslissende treffer.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Voor de duidelijkheid, ik doelde op de laatste zin van Andersen. Bij Willem II explodeerde ze inderdaad nogal. Wat ik op zich ook nog wel snap. Sport is emotie. Zeker zo in de dying seconds.
 

inhethoekje

Active member
Wuytens zegt dat hij de hele wedstrijd aan Kramer hing, en dan is hij verbaasd dat de scheids het na 20 keer wel genoeg vond en een,terechte, penalty geeft.

Tsja.
 

Fabian

Active member
Voor de duidelijkheid, ik doelde op de laatste zin van Andersen. Bij Willem II explodeerde ze inderdaad nogal. Wat ik op zich ook nog wel snap. Sport is emotie. Zeker zo in de dying seconds.

Natuurlijk, gelukkig hadden ze een verstandige keeper.
 

Fabian

Active member
Wuytens zegt dat hij de hele wedstrijd aan Kramer hing, en dan is hij verbaasd dat de scheids het na 20 keer wel genoeg vond en een,terechte, penalty geeft.

Tsja.

Hij zegt dat ze heel de wedstrijd aan elkaar hingen. Dan is het volkomen onlogisch dat wanneer hij het weer een keer doet dat er dan gefloten wordt. Want Kramer heeft het in de wedstrijd ook gedaan.
 

Sensini

Well-known member
Speeldata kwartfinales bekend.

Di. 2 feb. 20:45 AZ - HHC
Wo. 3 feb. 18:30 FC Den Bosch - VVSB
Wo. 3 feb. 20:45 Roda JC - Feyenoord
Do. 4 feb. 20:45 PSV - FC Utrecht
 

inhethoekje

Active member
Hij zegt dat ze heel de wedstrijd aan elkaar hingen. Dan is het volkomen onlogisch dat wanneer hij het weer een keer doet dat er dan gefloten wordt. Want Kramer heeft het in de wedstrijd ook gedaan.

Elke speler zoekt de grens op,Wuytens deed dat met het aan Kramer hangen gedurende de wedstrijd.
Als je dus weet dat je de rand opzoekt moet je ook niet piepen dat je een keer de pech hebt dat je net over de rand stapt en een penalty tegen krijgt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wuytens zegt dat hij de hele wedstrijd aan Kramer hing, en dan is hij verbaasd dat de scheids het na 20 keer wel genoeg vond en een,terechte, penalty geeft.

Tsja.

Het is natuurlijk wel vreemd dat verdedigers soms een hele wedstrijd aan de spits mogen hangen. Maar goed, ik ging ook wel eens een hele wedstrijd aan de tegenstander vast, omdat hij te snel was. Dat deed je dan niet in de zestien. Zeker niet als zoals Wuytens zelf aangeeft Lamprou zo de bal uit de lucht kan vissen.
 

Fabian

Active member
Elke speler zoekt de grens op,Wuytens deed dat met het aan Kramer hangen gedurende de wedstrijd.
Als je dus weet dat je de rand opzoekt moet je ook niet piepen dat je een keer de pech hebt dat je net over de rand stapt en een penalty tegen krijgt.

Is ook zo. En ik begrijp best dat je even door het lint gaat twee minuten voor tijd. Je weet dat wanneer Kuijt achter de bal gaat staan dat het beslissend is.

Maar geef dan even geen interviews direct na afloop. Want ik lees alleen maar onzin.

Wel vraag ik me af waarom hij in die situatie aan Kramer zijn schouder hing, want de voorzet ging ouderwets richting keeper.

Ook zo'n mooie opmerking van Wuytens: "Kramer was nooit bij die bal gekomen". Ja en?
 

Forza AZ

Well-known member
Ik zag pas net de samenvatting, maar Wuytens hield gewoon vast, en dus een terechte strafschop volgens mij. Dat Kramer dan overdreven valt maakt niet uit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat doen tegenwoordig alle aanvallers. Negen van de tien keer dat een aanvaller neer gaat in de zestien had hij op zijn benen kunnen blijven staan als hij dat had gewild.
 
Bovenaan